ניופאן, יבואנית האלקטרוניקה והחשמל המובילה בישראל, יוצאת בקמפיין חדש המלווה את השקת הקו החדש של מוצרי הטיפוח החשמליים של מותג היוקרה הבינ"ל רוונטה, בהיקף תקציבי של כמיליון שקלים.
הקמפיין יכלול פרסום בטלוויזיה באמצעות הפורמט הפרסומי החדש "שווה עם סיגל שחמון", פרסום מוצרים בהמלצת סיגל שחמון. הקו החדש של רוונטה הינו המוצר הראשון עליו תמליץ שחמון במסגרת פורמט חדש זה. ההמלצה תתמקד בספינת הדגל של מוצרי הטיפוח של רוונטה Brush Active - מעצב שיער ייחודי המייבש ומעצב את השיער בו זמנית. הקמפיין יעלה בסוף השבוע הקרוב בערוץ 2 ו-10 למשך מספר שבועות.
עוד כולל הקמפיין מודעות בעיתונות, באמצעות משרד הפרסום "אדלר חומסקי ורשבסקי", הממחישות את תועלות מברשת העיצוב החדשה של רוונטה המוצר ואת תוצאות השימוש בה בתמונות של לפני ואחרי.
רוונטה (ROWENTA) מקבוצת SEB הצרפתית, הינו מותג פרימיום בינלאומי שנוסד בגרמניה ונהנה ממוניטין של למעלה מ-120 שנה בפיתוח מוצרי נוחות איכותיים המאופיינים בקידמה טכנולוגית ובעיצוב קלאסי.
קו מוצרי הטיפוח החשמליים המשווק על-ידי ניופאן כולל כ-20 מוצרים בארבע קטגוריות: מייבשי שיער, מעצבי שיער, מסירי שיער ומכונות תספורת. קו המוצרים ישווק ברשתות השיווק למוצרי חשמל ובשלב מאוחר יותר מתכוונת ניופאן להרחיב את השיווק באמצעות ערוצי הפצה נוספים
קרדיטים לפרסום TV:
מנהלת מיזם "שווה עם סיגל שחמון": תמי חזני.
חברת ההפקה: תפנית הפקות.
במאי: גאי נתיב.
מנהל קריאטיב: אדם בני.