בהמשך לאסטרטגיה החדשה של "אדום אדום" המתמקדת בשיווק בשר טרי בקצביות, חתמה בימים אלה החברה על הסכם הרחבת שיתוף פעולה עם רשת "שופרסל", בה היא פועלת מאז 2006. במסגרת ההסכם ישווקו מעתה מוצרי "אדום אדום" גם ברשת "שופרסל דיל", הכוללת 38 סניפים. עד כה שיווקה שופרסל את מוצרי "אדום אדום" בסניפי "שופרסל ביג" ו"שופרסל שלי".
עד סוף שנת 2008 ימכרו מוצרי בשר הבקר הטרי של "אדום אדום" בכל רשת "שופרסל" ברחבי הארץ (כ-130 נקודות), בהיקף כספי שנתי של כ-40 מיליון שקלים.
במקביל מתחילה לפעול בימים אלה "אדום אדום" ברשת המרכולים הפרטית יוחננוף, המפעילה ארבעה סניפים באזור השפלה. בשלב הראשון תפעל החברה בשני סניפים ותרחיב את פעילותה לשאר הסניפים עד סוף השנה.
המהלכים מתוכננים ומתבצעים על-ידי ההנהלה החדשה של "אדום אדום" בהובלת דוד מטלון, מנכ"ל החברה. מטלון מונה על-ידי מנכ"ל תנובה לגבש וליישם תכנית הבראה מקיפה שתייצר מודל בעל התכנות עסקית גבוהה, תוך חיזוק המותג והגדלת פריסתו ברשתות השיווק השונות.
עד כה היו מוצרי בשר הבקר הטרי של "אדום אדום" פרוסים ברשתות הריבוע הכחול: "מגה" ו"סופרסנטר" - בלמעלה מ-120 נקודות. עם השלמת הפריסה בשופרסל ישווק מותג "אדום אדום" ב-450 נקודות ברשתות השיווק הארציות והפרטיות וכן בקצביות הפרטיות. היקף המכירות הכספי השנתי יעמוד על מעל ל-200 מיליון שקלים.
דוד מטלון, מנכ"ל "אדום אדום" מסר: "הרחבת פעילותנו בנקודות המכירה מתבצעת בהמשך לעשייה מאומצת בחודשים האחרונים, שנועדה למנף את יתרונותיו של המותג. 'אדום אדום' ימשיך להוביל את תחום הבשר הטרי בישראל".
כניסתו לשוק של מותג "אדום אדום" בפברואר 2005, חוללה מהפכה בצריכת הבשר בישראל. בכל נקודה בה הושקו המוצרים, התהפך יחס המכירות בין טרי למופשר מ-25% טרי - 75% מופשר, היחס כיום הינו 15% מופשר - 85% טרי.