סמסונג עלתה בקמפיין פרסומי להשקת סדרה 6, LCD Full HD, החדשה והמתקדמת ביותר מבין סדרות ה-LCD של סמסונג בישראל כיום. הקמפיין בעלות של 2 מיליון שקלים ימשך כשבועיים ויכלול פרסום בערוצי הטלוויזיה 2, 10 ו-9, שילוט על גבי קירות, תשדירי רדיו ומודעות בעיתונות ארצית.
הקמפיין יעלה שוב למשך שבועיים בחודשים אוקטובר ונובמבר. הקמפיין מציג מסכים ייחודיים בעיצוב CRYSTAL DESIGN אשר אינו מופק מצביעת המוצר כי אם בטכנולוגיה ידידותית לסביבה הקרויה - VOC) Volatile Organic Compound) - תרכובת אורגנית מתנדפת. לפיכך מסכים אלו קלים למחזור לאחר סיום אורך החיים שלהם והם אינם פוגעים באיכות הסביבה אלא נהפוך הוא מתקרבים ככל האפשר אל המקור.
לדברי עדי מינץ, מנהלת השיווק של סמסונג ישראל: "הקמפיין עולה כחלק מהאסטרטגיה העולמית של סמסונג, הממצבת את LCD Full HD מסדרה 6 כיצירת אומנות מושלמת המשלבת טכנולוגיה מתקדמת לצד עיצוב מושלם. הקמפיין ממשיך וממצב את סמסונג כחברה המובילה בתחום ה-LCD בעולם. סמסונג הינה החברה היחידה בעולם המייצרת סדרות שונות המותאמות לקהלי מטרה שונים, גם כאן אנחנו מציגים סדרה ייחודית עם אלמנט עיצובי חזק בטכנולוגיה ידידותית לסביבה המעניקה ללקוחותינו ערך מוסף". הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום רגב קויצקי.