פארוט-מדיה, הישראלית, משיקה בימים אלה בישראל, בארה"ב ובקנדה את פוקטוק (POKETALK), שירות שיחות טלפון חינם. שירות המאפשר ביצוע שיחות מקומיות ובינלאומיות ליותר מחמישים מדינות בעולם, מטלפון לטלפון, באיכות קולית צלולה, חינם לחלוטין, תמורת חשיפה לפרסום.
פוקטוק (POKETALK) הוא חגיגה לאוהבים תקשורת, נהנים מתקשורת, מוציאים הרבה על תקשורת עם חברים, משפחה, קולגות עסקיים כמעט מכל מקום אל כמעט כל מקום בעולם.
השימוש בשירות פשוט וקל. כל מה שצריך הוא להירשם באתר
www.poketalk.com, ומרגע סיום הרישום ניתן להתחיל לבצע שיחות חינם בארץ ובעולם. המשתמש מכניס את מספר הטלפון שלו ואת מספר הטלפון אליו הוא רוצה להתקשר ופוקטוק (POKETALK) עושה את החיבור ביניהם.
בעת ביצוע ההתקשרות נחשף המתקשר לפרסום ממוקד ומכוון. כרגע בישראל ניתן לבצע שיחות חינם מטלפון קווי רגיל לטלפון קווי רגיל. ואולם, בארה"ב ובקנדה ניתן לבצע את השיחות מכל טלפון לכל טלפון, נייד או נייח.
על-פי נתוני IDC, שוק הפרסום באינטרנט גדל במהירות. בשנת 2011 יושקעו בפרסום באינטרנט 106 מיליארד דולר. ייחודה של פארוט-מדיה בכך שהיא מציעה למפרסם כלי מושלם להשקה של קמפיינים המיועדים לפלחי שוק מוגדרים וספציפיים.
חיבור זה של 'תן וקח' מבטיח למשתמש, מצד אחד, פרסום שיעורר בו עניין מיוחד, יהיה ממוקד לתחומי עיסוקיו ותחביביו, מותאם לגילו, למקום מגוריו ועוד. ומצד שני, נותן למפרסם, הזדמנות לפנות ישירות אל קהל היעד שאליו הוא מעוניין להגיע. קהל שהביע הסכמה ורצון להיחשף לפרסום המיועד לו. כך נוצרת עסקה שאין בה מפסידים. שני הצדדים נהנים ומרוויחים.
"עולם התקשורת בכלל ובעולם האינטרנט בפרט, נמצאים בעיצומו של שינוי מהיר", מסביר תמיר גלילי, מנכ"ל פארוט-מדיה, "לא רק שמחירי התקשורת יורדים כל הזמן, גם הרגלי הצריכה של מנויי התקשורת מבוססים כיום על הטבות ומענקים, כך שלמעשה הלקוחות מצפים לקבל את שירות הטלפונים בחינם. הצעות לשיחות טלפון חינם קיימות כל העת", מציין תמיר גלילי, "אלא שהן כרוכות בהתפשרות על איכות שירות נמוכה ביותר. לא עוד! פארוט-מדיה מספקת למנוייה את השירות אשר לו מחכים כולם - תקשורת ללא תשלום וללא שום פשרות".
תמיר גלילי מוסיף עוד ואומר כי "אותם שינויים שעוברים על התקשורת עוברים גם על עולם הפרסום, שמשקיע מאמצים בהתמקצעות בהכוונת המסר ישירות אל קהל היעד, ורק אליו. חברות הפרסום משקיעות סכומי עתק בהכוונת פרסום בהתבסס על רייטינג בשידורי הטלוויזיה, מנועי חיפוש באתרי האינטרנט, מילות מפתח בשיחות, דואר אלקטרוני וכו'.
פארוט-מדיה, אומר מנכ"ל החברה, "פיתחה טכנולוגיה ייחודית מבוססת בינה מלאכותית ובסיסי נתונים דינמיים, המעצימים את היכרות המערכת עם כל מנוייה ומאפשרת ביצוע החזון - שליחת המסר הפרסומי בדיוק לקהל היעד בהתאם לפרופיל המנויים. כך המנויים מקבלים רק פרסום תפור לתחומי ההתעניינות שלהם והמפרסמים נהנים מהחזר מהותי יותר של הוצאות הפרסום. שילוב שירות תקשורת חינם ופרסום ממוקד מממש את החזון המיוחל".
פארוט-מדיה פיתחה אפליקציה לשימוש בפייסבוק והיא מתכננת להוציא בקרוב אל השוק מוצרי תקשורת נוספים בחסות המפרסם כמו: שיחות ועידה, מיסרונים, שירות יקיצה, משחקי מחשב, רינגטונים ועוד.
על החברה:
פארוט מדיה היא חברה ישראלית שהוקמה ב-2007 ומקום מושבה בקריית עתידים, רמת החייל. החברה מפתחת פלטפורמה יצירתית לתקשורת חינם למנויים בחסות פרסום מכוון. שרותי החברה כוללים שיחות מקומיות ובינלאומיות מקווי טלפון נייחים או ניידים, אל קווי טלפון נייחים או ניידים מסביב לעולם.