רשת האופנה לנשים Cassidi Boutique עולה בקמפיין פרסום לעונת סתיו-חורף 2009 בהשקעה כוללת של 2,000,000 שקלים, בכיכובם של הדוגמנים הבינלאומיים שירלי בוגנים ובן זוגה לחיים הדוגמן ריאן דארש. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום פרנקו, כולל קמפיין ארצי של שילוט חוצות, קירות, קטלוג, עלייה באתר אינטרנט ומודעות במגזיני הנשים והלייף סטייל.
הקמפיין מבוסס על ערכי המותג של Cassidi Boutique והקונספט בו מאמינים ברשת ומדבר על חידושים וריגושים הנותנים ללקוחה להתרגש כל פעם מחדש מקולקציות חדשות ומתחדשות. קמפיין הרשת מציג סיפור אהבה בין שירלי בוגנים ובן זוגה לחיים הדוגמן ריאן דארש, שמתאהבים מהרגע הראשון בו הם נפגשים ומציגים רומנטיקה אורבנית, המאפיינת את האישה של קסידי בוטיק.
משה בן שטרית, מנכ"ל רשת Cassidi Boutique מוסר: "קמפיין הפרסום לסתיו-חורף 2009 מחדד את הערכים של הרשת שלנו, "Cassidi Boutique", ואת אופיה של הלקוחה בקולקציה, קו ייחודי המשלב חידושים וריגושים כל פעם מחדש. הדוגמנים המובילים את הקמפיין משדרים למגוון רחב של קהלי נשים, מצעירות עד לנשים בשלות, ומציגים סיפור אהבה המשלב ריגוש וחיזור. ברשת Cassidi Boutique אנו מאמינים בחידושים וריגושים התואמים את הקונספט השיווקי והלקוחה נהנית מקולקציות חדשות אשר נכנסות לחנויות אחת לשלושה שבועות ללא הבחנה בין עונות".
רשת Cassidi Boutique פועלת בקונספט של חנויות בוטיק ומציעה קולקציה ייחודית שמעוצבת על-פי טרנדים בינלאומיים. הרשת, הנמצאת בבעלות משפחות בן שטרית ושרים, הוקמה בשנת 1979 וכוללת 32 סניפים הממוקמים בקניונים ובמרכזי קניות מובילים.ועוד שלושה סניפים בבולגריה ובמולדובה. cassidi פועלת בקונספט של חנויות בוטיק, המציעות קולקציות ייחודיות ואיכותיות, היחס האישי והשירות המיוחד מעניקים חווית קנייה אישית ללקוחותיה.