חברת כאמל-גורי, המשווקת את משקה אנרגיום, משקה אנרגיה חדש לכל המשפחה על בסיס צמחים המשלב בריאות וכיף, בחרה במשרד הפרסום "סלומון אינטרקטיב" לניהול תקציב הפרסום, העומד על כ-4 מיליון שקל שנתי.
קמפיין ההשקה יכלול למעלה מ-500 אוטובסים ממותגים אנרגיום, שיתפרסו ברחבי גוש דן והסביבה, פרסום בפורטלים המובילים באינטרנט כדוגמת: NANA10, WALLA, Ynet ובאתרי נישה נוספים כולל פעילות פרסום וקד"מ במגזר הרוסי והערבי.
ההשקה כוללת גם אתר אינטרנט -
www.enrgium.co.il, בעל תוכן גולשים ייחודי, בו מוזמנים הגולשים לקחת חלק פעיל בהשקה וליצור סרט פרסום משלהם לאנרגיום בכפוף להנחיה המצורפת באתר. הסרטים שיציגו את ערכי המותג בצורה הטובה ביותר יועלו ברחבי הרשת במסגרת קמפיין ויראלי, שתוצאותיו יעודכנו באמצעי התקשורת.
הגולשים וצוות שופטים מקצועי יבחר את הסרטים הטובים ביותר, כאשר הסרט שייבחר במקום הראשון יעניק לזוכה כרטיס טיסה זוגי לאיי נאפה. הסרטים הנוספים שיבחרו במקומות הראשונים, ילוו את השקת המותג בחודשי ההשקה הראשונים בכל אמצעי המדיה.
הקונספט המלווה את הקמפיין: "פרסום ואנרגיה בקליק אחד!"
אנרגיום, הנו משקה אנרגיה חדש לכל המשפחה בפיתוח ישראלי על טהרת הצמחים הטבעיים בן חרדל מצוי ועולש מצוי, המאושרים כמזון ומוכרים לתרבות המערבית והמזרחית כצמחים מחוללי אנרגיה טבעיים.