סטימצקי ואוסם חולקות יחד את הכתר בתשדיר הזוכה בתחרות "מלך הג'ינגל" של שפ"מ: בתשדיר המשותף לשתי החברות פונה "הסוף של הספר" לקורא שלא להירדם, והקריין מציע מבצע מעורר: ברכישת נסקפה ברשת חנויות סטימצקי, יקבל הקונה ספר שני מתנה. הזוכה בפרס - הקופי: גבע כוכבא, משלמור-אבנון-עמיחי.
במקום השני זכה התשדיר של ביטוח ישיר לביטוח רכב, אף הוא מבית משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, בו ילד מתקשר למוקד ומבקש לבטח את האופניים והקורקינט שלו כי שמע שלחברה יש מחירים במיוחד לנמוכים... נציגת השירות מתקנת אותו שהכוונה היא למחירים נמוכים במיוחד, אותם מציעה ביטוח ישיר למבוטחיה.
למקום השלישי הגיע התשדיר של ביטוח אישי ישיר - משרד הפרסום אדלר-חומסקי: מירי נבו מספורט 9 שואלת את משה איבגי האם לירן שטראובר הוא בעיניו דוגמן או כדורגלן?
איבגי משיב כי הוא מצפה משחקן למחוייבות טוטאלית לקבוצה. המסקנה, כפי שמציגה אותה נבו, היא שמחויבות היא שם המשחק, כמו שמציעים בביטוח אישי ישיר - מחויבות בלעדית למבוטח.
מנהלת השיווק של שפ"מ, שרית אריסון, ציינה כי התחרות הייתה צמודה וכללה מגוון גדול של תשדירים איכותיים ברמה גבוהה, אשר שודרו ברשתות הארציות של קול ישראל בעברית בחודשים יולי-אוגוסט 2008, אותם דרגו סטודנטים מ"הבצפר" של חברות הפרסום אשר ישבו בצוות השיפוט.