חברת הדיה מעלה קמפיין פעילות חג בנקודות המכירה עבור שופרסל לרגל חגיגת המבצעים של המותג דאב בהשקעה של 1,000,000 שקלים.
הקמפיין יעלה ברשת שופרסל במהלך חודש ספטמבר בפריסה ארצית ויכלול מגוון אמצעי נראות, כגון: שערי כניסה, מוביילים צורניים, שילוט מדף, כרזות מעבר ועוד. במסגרת הפעילויות אחראית הדיה לקריאייטיב וליישום בשטח של כל האלמנטים בהלימה ליעדי המכירות כפי שהוגדרו על-ידי שופרסל.
הדיה אחראית על 85% מכלל הקמפיינים בישראל המהווים מעל 1,000 קמפיינים בשנה ובבעלותה מערך זיכיונות למכירת שטחי הפרסום וניהול המדיה ברשתות השיווק, המזון, הפארם, הדלק, הבנקים, והאופנה המובילות בישראל. חברת הדיה הוקמה על-ידי עופר גל לפני 20 שנה וכיום יש לה שתי חברות בת: HEDRIA - פרסום בתחנות רכבת וחברת ADVENTURE - פתרונות תלת-מימד ותנועה בארגזי פרסום.