רדיו תל אביב FM102 יוצא בקמפיין פרסום חדש באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן היקף הקמפיין - 800,000 שקלים במחירי מחירון החל מסוף השבוע הקרוב.
קונספט הקמפיין הוא החיבור של הרדיו לעיר תל אביב (למוסדות התל אביבים) "רדיו תל אביב הרדיו של תל אביב". כל הטאלנטים של התחנה צולמו במקומות מרכזים בתל אביב, לדוגמה: "תוכנית הבוקר" עם טל ברמן ואביעד קיסוס צולמה בפקקים של הבוקר באיילון (מרכז עזריאלי), תוכנית הספורט בהגשת מירי נבו, איציק זוהר, דני ענבר, נדב יעקובי ושלמה שרף צולמה באצטדיון בלומפילד. תוכנית "צהרים בשניים" בהגשת עינת שרוף, רון קופמן, אלי פיניש, עדי שמאי ויעל לבנטל צולמה על סירה בירקון. כמו-כן צולמו "תוכנית הערב" עם שרון טייכר וערן זרחוביץ' בתיאטרון הקאמרי, "האיש הקטן מהרדיו" עם יואב קוטנר בנמל תל אביב ו"לב תל אביב" עם ספי ינקו ומושיק גלמין בכיכר רבין (בניין העירייה).
רדיו תל אביב ממשיך בעליה מתמדת באחוזי האזנה ולפי סקר TGI האחרון היא התחנה המאוזנת ביותר באזור המרכז (בקרב גילאי 44-22).
נסי פרץ סמנכ"ל השיווק: אנחנו שמחים להציג את לוח המשדרים המלא של רדיו תל אביב הכולל את התוכניות שהצטרפו לתחנה בשנה האחרונה. כפי שניתן לראות מדובר בארסנל מרשים של אנשי תקשורת, בידור ומוזיקה שמשדרים יום יום ברדיו תל אביב. מעבר לכך היה חשוב לא פחות לחדד את זהות התחנה והבידול שלה משאר תחנות הרדיו, אנחנו הרדיו של תל אביב.
הקמפיין יעלה בשני גלים, הגל הראשון יכלול שלטי חוצות באזור המרכז השרון ושפלת יהודה, עיתונות ארצית ומקומית. הגל השני יכלול קמפיין אינטרנט וואלה, Ynet, נענע 10, תפוז.