רשת נעלי הנשים המובילה בישראל TO GO, נכנסת לראשונה לקטגוריית גרביים וגרביונים לנשים בהשקעה כוללת של כ-1,000,000 שקלים.
כחלק מהמהלך ייכנסו לחנויות הרשת בחודש הקרוב מגוון רחב של גרביים, גרביונים, ברכונים, ירכונים, חותלות ונעלי בית במגוון רחב של דגמים אופנתיים. רשת נעלי הנשים TO GO פונה לקהל נשים צעיר ואופנתי ובעתיד צפויה להגדיל את תחומי פעילותה בקטגוריה זו.
מאיר נג'יבי, מנכ"ל רשת נעלי TOGO, מוסר: "הכניסה לקטגוריה נובעת מהצורך של הנשים הישראליות להיות אופנתיות ככל האפשר ולהצטייד בגרביים, גרביונים, חותלות ונעלי בית במחירים שאינם יקרים, ואנו רואים בקטגוריה זו גורם משלים וחשוב להשלמת מראה חורפי אופנתי. אם בעבר נאלצו נשים לשלם מחיר יקר במיוחד בעבור גרביים וגרביונים ולהסתפק בדגמים בסיסיים, כיום מציעה להן רשת TO GO מגוון רחב של גרביים וגרביונים במחירים מוזלים תוך הובלת אסטרטגיית מחיר המתאימה לאסטרטגיה בה דוגלים ברשת הנעליים שעיקרה
VALUE FOR MONEY - והם יימכרו במחיר של עד 49.99 שקלים בלבד. אנו רוצים לאפשר לאישה הישראלית הדורשת תחלופה גבוהה של דגמי נעליים במהלך השנה על-מנת להישאר טרנדית ואופנתית, לרכוש מספר גרביים וגרביונים בעונה ולא להסתפק במספר בודד בשל מחירן היקר".
רקע על חברת TO GO:
רשת TOGO הנעלה מונה כיום 51 סניפים. החברה נוסדה בסוף שנת 2002 ומתמחה בעיצוב, ייצור, יבוא ושיווק נעלי נשים. בעלי החברה בעלי עשרות שנות ניסיון בתחום ההנעלה וקמעונאות וכל חנויות הרשת נמצאות בבעלות מלאה של החברה. רשת TOGO פונה לנשים בכל הגילאים ומציעה נעליים אופנתיות ואיכותיות במגוון רב ובמחיר אטרקטיבי. הרשת פועלת על-פי קונספט ייחודי של VALUE FOR MONEY (עלות - תועלת) כלפי הלקוחה ומציעה מגוון רחב וגדול מאד של נעליים בלמעלה מ-600 דגמים ברשת, במחירים אטרקטיביים ובכך שומרת על בידולה בשוק הנעליים בישראל, תוך פנייה לקהל לקוחות מגוון ורחב.