ביג מרכזי קניות, המפעילה ומנהלת 11 מרכזי קניות בפרישה ארצית, ממנפת את היתרון היחסי שלה בקניות של מוצרי צריכה ועולה בקמפיין טלוויזיוני לתקופת המיתון לעידוד הקניות במרכזי ביג, המציעים קנייה חסכונית באופן משמעותי בסל הקניות.
הקמפיין באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן, מציג גרף כלכלי יורד החושף בהדרגה את עמוד ביג כשברקע קריין מדבר במהירות במונחים כלכליים כשהמסר הוא שלא חייבים להבין בכלכלה כדי לדעת איפה לחסוך. עלות הקמפיין, שסיסמתו "נכנסים לביג וחוסכים בגדול" מוערכת כמיליון דולר. הקמפיין יעלה היום, יום חמישי, בערוצים 2, 10, 9 ו-24 וכן ברדיו האיזורי.
טלי עציוני, מנהלת השיווק של ביג מציינת כי לאור המיתון המסתמן ייחודם של מרכזי ביג הינו בקנייה חסכונית של מגוון מוצרי הצריכה הבסיסיים. עוד מציינת עציוני כי במסגרת הפעילות השוטפת מציעים מרכזי ביג לכל אורך השנה מבצעים התומכים בחסכון בקניות. תמהיל הרשתות וגודלן של החנויות מאפשר להן להחזיק באופן קבוע עודפים וסוג ב' אשר מאפשרים מחירי הזדמנות לצרכן באופן שוטף.
קבוצת "ביג מרכזי קניות", הינה רשת ממותגת בפרישה ארצית, המפעילה ומנהלת 11 מרכזי קניות פתוחים ברחבי הארץ, המשתרעים על פני שטח כולל של כ-200,000 מ"ר. ולקראת פתיחתם של 4 מרכזים נוספים בתקופה הקרובה. מרכזי ביג רושמים בשנים האחרונות גידול מתמיד בפדיון על חשבון הקניונים וחנויות הרחוב.