בזק ממשיכה לחולל את המהפכה באופן השימוש באינטרנט ויוצאת בקמפיין חדש במסגרת השקת פורטל
www.bgames.co.il - שירות ה-Games on Demand הראשון בישראל. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי יכלול טלוויזיה, אינטרנט ורדיו והוא יימשך כשבועיים. בתקופת הקמפיין, כל הנרשמים החדשים לאתר ייהנו משבועיים חינם ולאחר מכן ישלמו 19.90 שקלים לחודש ללא התחייבות.
המדובר בקמפיין שלישי בסדרה המעודד שימוש ברשת האלחוטית של בזק. המהלך נועד לחזק את הרציונל בהצטרפות לרשת הביתית האלחוטית ולאפשר לגולשי האינטרנט "לשחק מכל מקום בבית" באמצעות אתר Bgames.co.il. האתר כולל ספריה שלמה עם מאות משחקים איכותיים מתחומי הספורט, פעולה, סימולאטורים ולומדות חינוכיות.
קמפיין האינטרנט שמעלה בזק, באמצעות חברת לעומק התודעה, מבוסס על טכנולוגיית אייבלסטר. המדובר בקמפיין ראשון מסוגו בארץ, המשלב סנכרון באנרים בשילוב וידאו, פלאש ותלת מימד.
אייבלסטר הינה חברת הטכנולוגיה האינטרנטית המתקדמת בעולם, הפועלת ב-27 מדינות ומחזיקה כ-70% מ"המדיה העשירה" באירופה. חברה זו מפעילה מתכנתים מובילים מכל העולם המפתחים כלים ייחודיים למדיה עשירה המהווה את הטכנולוגיה המתקדמת באינטרנט כיום. טכנולוגיה זו מאפשרת שימוש בכלים מורכבים כגון באנרים מסונכרנים, וידאו סטריפ, קומפוננטות בפלאש, מערכת אנאליטיקס ,מערכת דה ז'ה וו ועוד.
Bgames - הוא פורטל האינטרנט הראשון והיחיד בישראל המאפשר הורדת משחקי מחשב ולומדות.