HP העולמית הודיעה היום על שורה של שירותים מקוונים חדשים לתמיכה טכנית עבור קהילת לקוחותיה. השירותים החדשים הוקמו במטרה להאיץ ולייעל את מתן התשובות והפתרונות לשאלות טכניות. הפתרונות החדשים שמשיקה HP הם:
- online support forum הינו קהילה מקוונת חדשה אשר תאפשר לחברים בה לתקשר האחד עם השני ולהחליף רעיונות וטיפים לגבי פתרון בעיות במוצרי HP. כמו-כן, קהילה זו תקבל תמיכה מתמדת ממהנדסי HP אשר יפקחו על המידע ויטייבו אותו.
- HP Customer Care אתר התמיכה של HP עבר עדכון מקיף כדי להקל את מציאת המידע הדרוש ללקוח. אל אתר התמיכה של HP נכנסים מדי חודש מעל ל-20 מיליון משתמשים שונים. האתר המעודכן אשר כולל תמיכה ב-22 שפות שונות. דפי המידע באתר פשוטים יותר מבעבר.
- Online classes - שירות של הדרכות ושיעורים מקוונים אשר מוצעים ללא כל תשלום ועוזרים ללקוחות בנושאים כגון שדרוג ומעבר ל-Windows Vista. בסקרים שערכה HP ציינו 93% מהמשתתפים בהדרכות אלו כי היו מעוניינים בשיעור או הדרכה נוספת ו-92% מהמשתתפים ימליצו לחבריהם על שירות זה. שירות ההדרכות החדש מאפשר לשאול שאלות בכתב את המרצה ולהחליף מסרים בין התלמידים בשיעור זה.
- online videos הינה סדרה של סרטונים המספקים טיפים והדרכות אונליין בנושאים כמו חיבור שני מסכי מחשב במקביל והגדרות של מקלטי טלוויזיה המשולבים בחלק ממחשבי החברה. סדרת סרטונים זו כוללת 45 סרטונים תחת הכותרת "הכר את המחשב שלך" ובעתיד תורחב הסדרה עם סרטונים נוספים.
התוכנות והשירותים החדשים משקפים את השינוי בגישה בה לקוחות HP יכולים לחלוק מידע על פתרון בעיות דרך האינטרנט. על-פי חברת המחקר פורסטר, 75% מהגולשים הבגירים בארה"ב משתמשים בכלים חברתיים מקוונים לתקשר האחד עם השני, זאת בהשוואה ל-56% בשנת 2007. בין ינואר לאוקטובר 2008, גדלה תנועת הגולשים באתר התמיכה ללקוחות של HP ב-18%, בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2007.
שירותי התמיכה המקוונים החדשים של HP הינם חלק מהגישה החדשה של HP להעניק שירותי תמיכה טכנית באיכות גבוהה ללקוחות החברה בעולם. מחקרים פנימיים ב-HP מצביעים על כך כי למערכת איכותית ומקיפה לתמיכה בלקוחות יש השפעה רבה על שביעות רצון הלקוחות. הנתונים מראים כי בתקופה שבין אוקטובר 2007 - אוקטובר 2008 חלה עלייה של 30% בשביעות הרצון וזאת לאחר השקתה של תשתית התמיכה החדשה של מרכזי שירות טלפוני ושל הכשרות אנשי תמיכה.
טרה באנץ', סמנכ"ל לתמיכת לקוחות ב-HP העולמית מציינת כי "התוכנית הזו מייצגת את האבולוציה שאנו עוברים בתחום תמיכת הלקוחות. מציאת הדרך לאפשר ללקוחות לעזור אחד לשני באמצעות קהילה ולקבל תמיכת אונליין טובה יותר, עוזרת לנו להשיג את המטרה של שיפור שביעות הרצון של לקוחותינו בעולם".
פורום התמיכה הקהילתי מחולק לקטגוריות שונות המבוססות על מגוון רחב של נושאים כגון מערכות הפעלה או הקמת רשתות אלחוטיות למחשבים אישיים. החברים בקהילה יכולים לבצע מעקב שוטף אחר עדכונים או נושאים חדשים המועלים בשיחות. HP מתכננת להוסיף רכיבים נוספים לפורום התמיכה בחודשים הבאים, כגון בלוגים, הדרכות אונליין עם הנחיית שאלות ותשובות וכן קבצי שאלות ותשובות לתמיכה במוצרי החברה.
הפורומים נמצאים באתר:
www.hp.com/support/consumer-forum.
אודות HP
חברת HP מתמקדת ביצירת חוויה טכנולוגית פשוטה ועשירה יותר עבור כל לקוחותיה - החל מצרכנים פרטיים ועד הארגונים העסקיים הגדולים ביותר. ל-HP פורטפוליו מוצרים ושירותים בתחומי הדפוס, המחשוב האישי, תוכנה, שירותים ותשתיות ה-IT, והיא נמנית בקרב חברות ה-IT הגדולות בעולם, עם מחזור פעילות כולל של 113.1 מיליארד דולר בארבעת הרבעונים שהסתיימו ב-31 ביולי 2008. HP השלימה את רכישת EDS העולמית ביום 26.08.08.
פעילות HP בישראל כוללת את: HP ישראל, מעבדות (HP (HP Labs, חטיבת אינדיגו (חטיבת הדפוס הדיגיטלי), חטיבת דפוס בפורמט רחב מאד (סאיטקס ויז'ן לשעבר, אשר לאחרונה רכשה את חברת נור מקרופרינטרס) ומרכז הפיתוח העולמי של חטיבת התוכנה (מרקורי לשעבר). מידע נוסף על HP ניתן למצוא באתר:
www.hp.co.il.