בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
בריטה ומטרנה חוברות לשיתוף פעולה
|
- הודעה מטעם חברת סודה פופ ישראל
מאת:
נטע שריקי | | ארד תקשורת
|
חברת סודה-פופ ישראל, המפיצה את מוצרי בריטה ומובילה את תחום הקנקנים בעלי פילטר ייחודי לסינון ושיפור איכות מי הברז בישראל, יוצאת בשיתוף פעולה עם חברת מטרנה, החברה המובילה בישראל בתזונת תינוקות ופעוטות. במסגרת שיתוף הפעולה בין שתי החברות, יימכר קנקן בריטה ב-59.90 שקלים בלבד (במקום 99.90 שקלים) לכל הלקוחות שירכשו ממגוון מוצרי מטרנה בסכום של 99 שקלים. לדברי ורדה שוהם, מנכ"לית חברת סודה-פופ ישראל, שיתוף הפעולה מבטא את הצורך לאפשר לקהל היעד להעניק את הטוב ביותר עבור משפחתם בכלל ועבור ילדיהם בפרט הודות למודעות הגבוהה בקרב קהלי היעד לשימוש במים צלולים (מים המבטיחים "טיפול" בטעמי לוואי כמו כלור וסינון מתכות ואבנית) אשר מורתחים, בשלב הבא, למשך 5 דקות לפחות ומקוררים, בטרם ישמשו להכנת הפורמולה לתינוק. לדבריה, אין ספק כי שיתוף פעולה זה יניב אוכל איכותי ומזין עבור התינוק במחיר אטרקטיבי להורים. - המבצע תקף במהלך חודש דצמבר 2008.
- תקף ברשתות הפארם - סופרפארם וניו פארם וברשתות השיווק - שופרסל ומגה.
חברת סודה פופ ישראל, מקבוצת סודה קלאב בע"מ, מנהלת את פעילות המכירות וההפצה של קבוצת סודה קלאב ישראל. סודה פופ היא החברה המובילה בישראל בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות ביתיות להכנת משקאות מוגזים וסודה. למוצרי החברה אישורי תקינה בינלאומיים ואישור תו ירוק ישראלי. חברת סודה פופ ישראל פועלת בשיווק שלושה מותגים: מוצרי סודה-קלאב, בריטה ופרוגרסיב.
|
תאריך:
|
30/11/2008
|
|
|
עודכן:
|
30/11/2008
|
|
נטע שריקי
|
|
במרכז ליזמות Go-million בחרו בשיתוף פעולה עם אחד ממשרדי עורכי דין הגדולים בארץ, במטרה לתת שירותים וייעוץ משפטי למיזמים ולמגוון הסטאטרט-אפים, שיוקמו הלכה למעשה על-ידי הסטודנטים.
|
|
|
רשת מלונות מוריה מקבוצת אזורים תיירות, משתפת פעולה עם לאומי קארד ומציעה למחזיקי כרטיס מגוון מבצעים שיחממו את החורף.
|
|
|
חברת אפסון העולמית, המתמחה במוצרי הדמייה, מדפסות ומקרנים, נבחרה לקחת חלק ברשימת ה-DJSI World - רשימת החברות הגלובליות בעלות האחריות החברתית של Dow Jones. הרשימה היוקרתית נערכת על-ידי Dow Jones מאז 1999 והחברות ברשימה נבחרות על-סמך "גישתן ופעולתן בתחומי השמירה על הסביבה, מעורבות חברתית והיכולת לעמוד בעתיד במשימות הללו".
|
|
|
לאות הערכה לשנה הנפלאה שעברה על דומינו'ס פיצה בישראל, היום (א' 30.11.08) יגיעו לארץ גדולי המנהלים מהמטה עולמי של הרשת, מר קורי ספירוף, מנהל חטיבת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה במטה דומינו'ס פיצה העולמית, הגברת אנה פיירה מנהלת שיווק, ובריאן טרייר, מנהל התפעול, הלוגיסטיקה והרכש.
|
|
|
החממה הטכנולוגית טרגטק הודיעה היום על מינויה של ד"ר אירן זיתון למנהלת השיווק והפיתוח העסקי של החממה. ד"ר זיתון, ביולוגית בהכשרתה, בעלת תואר PhD בנוירופיזיולגיה מבית הספר לרפואה של הטכניון בחיפה, וכן מחזיקה בתואר שני במנהל עסקים, MBA, מבית הספר לניהול על-שם רקנאטי של אוניברסיטת תל אביב, בהתמחויות של שיווק ומימון. במסגרת לימודיה, שימשה כיועצת בתוכנית השיווק הגלובאלית של וורטון-יורק-רקנאטי.
|
|
|
|