בעקבות הבחירות המוניציפאליות והבחירות לראשות הממשלה, החליטה רשת רמי לי לצאת בקמפיין חורף אקטיבי וייחודי בו נראים תינוקות כשהם מפגינים לטובת המותג האהוב עליהם BABY.
במסגרת הקמפיין, צולמו תינוקות לבושים בקולקציית החורף של BABY כשהם מחזיקים שלטים, מגפונים, פטיש בית משפט, או מפגינים, נואמים, מריעים ועושים סדר, בדומה לבעלי דעה ובחירה.
קמפיין החורף הופק בהשקעה כוללת של 300,000 שקלים והוא כולל: קטלוג מהודר שיחולק בדיוור ישיר וב-25 סניפי הרשת, פרסום בעיתונות הארצית והמקצועית, יחסי ציבור ופרסום באתר החברה, כמו-כן, יפורסם הקמפיין במגזין הרשת החדש שיוצא אחת לחודשיים ומופץ בכ-50,000 עותקים.
לדברי רועי מזרחי, סמנכ"ל השיווק של החברה "על-מנת להדגיש את הצלחת המותג BABY, החלטנו לעשות קמפיין תדמיתי בכיכוב תינוקות ש'אומרים את דברם', מעדיפים ובוחרים ללכת בבגדי BABY. בעקבות ההצלחה של המותג מרגע השקתו עד היום החלטנו בחברה להרחיב את טווח הגילאים וכעת אנו מעצבים בגדים לתינוקות של החברה עד גיל 30 חודשים".