מגה בעיר משיקה קמפיין חדש באמצעות משרד הפרסום שיטרית מדיה גרופ. הקמפיין מורכב משני סרטים שונים, שניהם תחת הסיסמא "עם שכנים טובים מרגישים בבית".
הקמפיין החדש מעצים את מעמדה של הרשת כרשת שכונתית, שכבר הפכה לחלק בלתי נפרד ממחזור החיים המשפחתי. הקמפיין ממצב את הרשת תחת קונספט חדש של שכנות טובה.
הקמפיינים יעלו בערוצים 2, 10 ו-24 בעלות כוללת של כ-3 מיליון שקלים באמצעות משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ בבעלותה של רות שטרית.
רות שיטרית: "מגה בעיר הוא מותג שהומצא באהבה ומטופל באהבה גדולה עוד יותר. ייחודיות הרשת כרשת שכונתית הכרוכה בחיי הקהילה בקשר אדוק ואוהב. אהבה זה כל הסיפור ודווקא בימים אלה, מותגים המדברים באופן רגשי ואמיתי יוצרים יתרון ובידול אמיתי בייחוד בעולם הריטייל העמוס במבצעי הארד סייל".
את שני הסרטים בקמפיין ביים דרור שאול, במאי פיצ'רים עטור פרסים, שביים בין השאר את הסרטים "מבצע סבתא" ו-"אדמה משוגעת". הבחירה בדרור לא הייתה מקרית, אומר ירון תגר - קריאיטיב פלנר, בשטרית מדיה גרופ, חיפשנו במאי שיכול לתת לסיפור נופך קולנועי, ישראלי, אותנטי כפי שמתאים לקונספט החדש והרגשי של מגה בעיר.
בסרטים מככבת ילדה מקסימה בשם אור מורשטיין, המציגה סיטואציות בהם שכנות טובה עושה את כל ההבדל. מורשטיין שבתה את לב המשתתפים וצופים לה עתיד גדול. מי שמגלם את מנהל הסניף הוא סטאס בריילובסקי, סגן מנהל סניף מגה בעיר כפר יונה.
- מנכ"ל שטרית מדיה גרופ: רוני לוי.
- מנהל קריאייטיב: גילי שחק.
- קריאייטיב פלנר ותסריט: ירון תגר.