חברות ישראליות יוכלו לפרסם את מוצריהן על אביזרי הפנים של חברות תעופה, לאחר שמפעלי מרום אפ.ג'י.פי מכפר סבא קיבלו את הזיכיון הבלעדי בישראל לחברת "סניפר צ'אנל" והגיעו, בשלב ראשון, לשיתוף פעולה בנושא עם חברת התעופה סאן דור, חברה בת של אל על.
יו"ר מפעלי מרום אפ.ג'י.פי, אבי מרום, הסביר כי מעתה ניתן יהיה לחברות ישראליות לפרסם בפנים המטוס החל מאבזם החגורה, דרך חלונות המטוס, משענות הראש, המדף ומגשי האוכל, דלתות תאי השירותים וכו'.
צוין, כי כל הפרסומים המבוצעים על-ידי החברה הבינלאומית סניפר-צ'אנל אושרו על-ידי רשות התעופה הבינלאומית FAA. בנוסף להיבט הבטיחות בטיסה, הפרסומים מאפשרים הדפסות באיכות גבוהה ביותר.
מרום אמר, כי זו פעם ראשונה שלרשות המפרסמים עומדות אפשרויות פרסום מגוונות בפנים המטוס לקהל הטסים, בדרך לעסקים ולנופש וניתן להעביר לו מסרים פרסומיים בצורה יעילה ביותר. הרווח הוא משולש: גם פרסום לחברות, ערך מוסף לחברת התעופה ולמבצעת הפרסומים ואפשרות לכסות על תנודות ברווחיות מחירי הטיסות ולשמור על רמת המחירים לקהל.
הפרסום הוא כדאי ביותר גם בשל היקף הטסים והיעדים אליהם מגיעים הטיסות, אופי הקהל הטס בהן והדינמיות של הטיסות.
מפעלי מרום אפ.ג'י.פי בכפר סבא היא החברה הגדולה בארץ לאספקת ציוד לפנים מטוסים, אוניות ורכבות ומיצרני ומיבואני התשורות הגדולים במזרח התיכון. בשנה האחרונה הוקם במפעלי מרום צוות מיוחד אשר ניפגש עם מעצבים ויוצרים מקוריים בארץ ובעולם במטרה לספק למחלקות הפרסום והרווחה השונות מוצרים חדשים שטרם נראו בארץ. זאת, כדי לספק את דרישת מנהלי הפרסום והרווחה של המפעלים והחברות הישראלים.
במיוחד מעניינים רעיונות ופטנטים מחו"ל שמפעלי מרום אפ.ג'י.פי מנסים להעביר את פיתוחם ויצורם לארץ, צוין.