הקמפיין החדש של חברת שקל למערכות האוכל של קורל, בא לחזק את מעמדה כמובילה בתחום ולחדד בקרב קהל המטרה את מיצובן כמערכות האוכל החזקות בעולם. הקמפיין יפורסם על-גבי קירות ענק בצירי התנועה המרכזיים, בעיתונות יומית, עיתונות נשים, פעילות קידום מכירות בנקודות המכירה ובאינטרנט וקטלוג מוצרים מפואר המחולק ב-3,000 נקודות מכירה ברחבי הארץ. עלות ההשקעה בקמפיין עומדת על כ-600,000 שקלים.
צביקה מליק, מנכ"ל חברת שקל "בשנתיים האחרונות תופסות מערכות האוכל קורל-Corelle מבית קורנינג וויר - CorningWare האמריקנית, נתח הולך וגדל כמערכות אוכל המובילות בעולם לשימוש יום יומי. קמפיין הפרסום מיועד להשיג את היעדים השיווקיים שהצבנו בפנינו ובראשם הטמעת המותג בתודעה הצרכנית כמותג אופנתי ועכשווי. הבחירה בשף סטפן הייתה אך טבעית. הוא מייצג את השילוב המושלם בין קולינריה לתרבות, על כל גווניהם".
ארי טאיטו, מנכ"ל משרד הפרסום אופטימום "בשנה זו חיפשנו דמות צעירה, עכשווית עם הילה בינלאומית של שף מוכר ומצליח. שף סטפן עונה על אסטרטגיית הפרסום ומעביר את ערכי המותג - איכות, מצוינות, אמינות - בצורה מיטבית. מוכרחים לציין לשבח את הרגישות, הפתיחות והמקצוענות של סטפן. הוא כבש אותנו והוכיח שהוא קורץ מחומרים אחרים".