מזרחי-טפחות עולה היום (יום ג' 16.12.08) בקמפיין שילוט חוצות ייחודי ל-מזרחי-טפחות LIVE. במסגרת הקמפיין יציב הבנק שילוט תחת המסר: "בקרוב יפתח כאן סניף של 'מזרחי-טפחות LIVE' במיקומים יוצאי דופן ובינם: תחנות רכבת, מכוני כושר, ברים, מועדונים, שירותים ציבוריים ובתי קפה ברחבי הארץ דוגמת ארומה, גו אקטיב ועוד. הקמפיין בהיקף של כ-400 אלף שקלים יעלה באמצעות משרד האינטראקטיב I&M.
קמפיין השילוט הייחודי מהווה חלק מקמפיין ההשקה בהיקף של כ-6 מיליון שקלים, שמלווה את השקת הסניפים החדשים של 'מזרחי-טפחות LIVE'. הסניפים החדשים פועלים במבנה המוכר של הסניפים ה"רגילים", אך בשונה מהסניפים המסורתיים, בנקאי אישי וקבוע מעניק ללקוח שירות מלא, ללא צורך להגיע לסניף, ומאפשר לו לנהל את כל עסקיו עם הבנק מכל מקום, בזמינות מלאה ובצורת תקשורת דומה לזו שהוא מנהל עם קולגות בעבודה, חברים, או בני משפחה. הלקוח יכול להתקשר אל הבנקאי האישי, באמצעות שיחת טלפון ישירה, SMS, דואר אלקטרוני, וידאו צ'ט ושירות משלוחים.
נעמה גת, סמנכ"ל השיווק של הבנק מסרה, כי "העיקרון המרכזי של הקונספט החדש שסניף הבנק נמצא בכל מקום! ולכן על-מנת להמחיש את הזמינות של סניפי 'מזרחי טפחותLIVE', המעניקים שירות בנקאי אישי, כולל ויוצא דופן בכל מקום בו נמצא הלקוח, בחרנו בפורמט הייחודי והמיקומים הלא שגרתיים בהם מופיע הקמפיין". גת הוסיפה, כי "התובנה המרכזית של 'מזרחי-טפחות LIVE', הינה שהבנק צריך להתאים את שירותיו לצרכי הלקוחות ולחייהם ולכן בחרנו גם בקמפיין לשנות את תפיסת המדיה המקובלת ולהתאים אותה למקומות בהם נמצאים לקוחותינו בכל שעות היום".