החורף חוגגת חברת מוסקינו את מהות הנשיות הקלאסית בניחוח בישום דרמטי ובעל נוכחות, מוסקינו כהרגלה לאורך השנים לוכדת את תמצית תצוגות האופנה המובילות בבירות בעולם המעוררות ההשראה לטרנדים העכשוויים ומתרגמת זאת לניחוחות בישום קלאסיים תקופתיים.
בימים אלו עולה חברת מוסקינו בקמפיין לבושם Glamour, במראה הפאם פאטאל לחורף 2009 ההשראה מאחורי הניחוח והקמפיין הייחודי הזה היה לאחר שבמוסקינו ניתחו את אבולוציית האופנה בשנים האחרונות ויצרו דימוי ויזואלי משגע ודרמתי בהוקרה וכבוד רב לבולטת מכולן הלוא היא - מרלן דטריך, אשר החלה את קריירת הבידור שלה כזמרת קברטים בברלין של שנות העשרים.
יופייה של דיטריך לא האפיל על שחקניות קולנוע מתקופתה אך היא תמיד התעלתה על חברותיה למקצוע משום שהצליחה לאפיין את התגלמות הנשיות, האלגנטיות הפנימית והסקס אפיל. מוטיבים שבמוסקינו טוענים כי הצליחו ללכוד במודעה לאטום בבקבוק של גלאמור.