רבים ממנהלי המותגים, מנהלי הפרסום ומנהלי המדיה בחברות ובמשרדי הפרסום מתמודדים בימים אלו עם ההכרח לייעל את תקציבי הפרסום, להעביר מסרים ברורים לקהלי היעד השונים - בעלות אפקטיבית.
כמענה לצורך זה, פיתחה מחלקת המחקר של שפ"מ - זכיינית הפרסום של רשתות קול ישראל, חבילת שידור ייחודית - קצרים ברדיו - הכוללת 600 עד 900 תשדירים, המשודרת 10 ימים ברשתות ב', ג' ו-88FM.
מנהלת השיווק של שפ"מ, שרית אריסון, מציינת כי חבילת קצרים משווקת במקביל לחבילות הייעודיות האחרות שגיבשה שפ"מ כדי לענות על צרכי השוק בעת הזאת כמו: חבילת חורף וחבילת HARD SALE.
לרגל השקת החבילה החדשה הכריזה שפ"מ על תחרות קריאייטיב שתזכה את יוצרי התשדיר הקצר הטוב ביותר, שיעלה לאוויר במהלך החודשים ינואר-פברואר, בחופשה זוגית חלומית בפריז.
במהלך השבוע הגיעו נציגי שפ"מ וחברת קידום המכירות - ג'וזפין ונפוליאון, אל משרדי הפרסום המובילים בארץ, הציגו בפניהם את יתרונות החבילה החדשה והדגימו באמצעות המסר תשדירים קצרים כגון: ג'וזפין: נפוליאון, למה הבאגט שלך כל כך קצר? נפוליאון: מה קרה לך ג'וזפין... קצר היום זה במודה!