9,000,000 בקמפיין טלוויזיה חדש, המציע עד 20% הנחה ברכישת ביטוח מקיף לרכב באתר 9,000,000.
סרט הפרסומת מציב את דויד הכי טוב עם יצחק שום באמצע הספארי באפריקה, מחכים לתגלית החדשה בכדורגל. מסביב לרכב מתחילים להתגודד אריות ונמרים רעבים ודויד מתחיל להילחץ. שום מנסה להסביר את מטרת הנסיעה ואומר: "יהלומים אמיתיים מוצאים באפריקה". דויד מגיב: "לא היה יותר פשוט לשבת בבית ולראות אותו באינטרנט?".
שדרנית הספורט העקשנית, שעוקבת אחר מעלליו של דויד המאמן מופיעה מבין השיחים ומבשרת כי "היום עושים הכל באינטרנט, גם ביטוח. פשוט מקליקים 9000000.co.il ומקבלים עד 20% הנחה בביטוח מקיף".
הקמפיין באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי GREY. היקף הקמפיין מוערך בכ-300,000 דולר.
קרדיטים:
מנכ"ל: אמיר גיא; סמנכ"ל לקוחות: דני ברנדה; מנהל קריאייטיב: רונן פונארוב; קופירייטר: אהרל'ה קדרון; ארט דיירקטור: ערן ניר; מנהל מחלקת הפקה: לילך יצחק; מפיקה: רוני רוטמן; סופרווייזר: שרית שטרנהל; תקציבאית: מעין דוד; במאי: עודד דוידוף; חברת הפקה: אוג הפקות; יחסי ציבור: סנדיק קומיוניקיישן.
רקע 9,000,000
9,000,000 מוחזקות על-ידי צור שמיר אחזקות בע"מ (כ-66%). מניות החברה האם רשומות למסחר בבורסה לניירות ערך בתל-אביב. 9,000,000 פועלת על-פי מנגנון תמחור דיפרנציאלי, המשקלל כל צרכן בהתאם לנתוניו הפרטניים, יתרון זה בצירוף בסיס עלויות נמוך ותשתית טכנולוגית מתקדמת הן הסיבות לפער במחיר וברמת השירות לטובת הצרכן. 9,000,000 פועלת במספר תחומים מרכזיים: ביטוח רכב, רכוש, בריאות, חיים, משכנתא, מנהלים ותוכניות חיסכון.