בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
המסלול האקדמי המכללה למינהל יוצא בקמפיין חדש
|
- הודעה מטעם המכללה למינהל
מאת:
אושרת אדלר-אקהאוז | | ארד תקשורת
|
המסלול האקדמי המכללה למינהל, המכללה הראשונה והגדולה בישראל, ממשיך להעצים את נושא ה-NETWORKING בין בוגרי המסלול, ומציב אותו כבשנים האחרונות במרכזו של קמפיין חדש לרגל פתיחת ההרשמה לשנת הלימודים הקרובה - תש"ע, ולקראת היום הפתוח שיקיים ב-30.1.2009. הקמפיין, בהיקף של 3.5 מיליון שקלים, יעלה בטלוויזיה, באינטרנט, ברדיו, בעיתונות ולראשונה - גם בסלולאר, באמצעות משרד הפרסום יהושעTBWA, ובאינטרנט באמצעות משרד האינטראקטיב מקאן דיגיטל. הקמפיין יעלה ב-20 לינואר ויימשך עשרה ימים. תחת הסיסמא "עם NETWORKING של 28,000 בוגרים, אין גבול לאן שתוכלו להגיע" יציג קמפיין הטלוויזיה, כבשנה החולפת, בוגרים של המסלול האקדמי המכללה למינהל המחזיקים בעמדות מפתח במשק הישראלי ובפירמות מובילות בעולם, וישקף כיצד הם קשורים בינהם ברשת NETWORKING גדולה - באמצעות הצגת מיקומם באופן וירטואלי על-פני כדור הארץ: בניו-יורק, סיאטל, אמסטרדם ועוד. "גם השנה, כב-3 השנים הקודמות, מוכיח הקמפיין שלנו כי ההבטחה של המסלול האקדמי המכללה למינהל מגובה בתוצאות בשטח, עם מספר בוגרים הגדל בעקביות, המתברג בעמדות בכירות בפירמות המובילות בישראל ובעולם. השנה - נוסף לטלוויזיה, לאינטרנט ולרדיו אנו מפרסמים לראשונה גם בסלולאר מתוך הבנת עוצמתו של מדיום זה בקרב קהל היעד הצעיר אליו אנו פונים" אומרת סלעית גרניט, סמנכ"ל שיווק של המסלול האקדמי המכללה למינהל. גרניט מוסיפה כי, "המסלול האקדמי ממשיך לספק לבוגריו אקדמיה איכותית ולצידה את הכלים הטובים ביותר המאפשרים להם להוביל ולהצליח בשוק העבודה עם סיום הלימודים, ובראשם: ה-NETWORKING, נושא המודגש שנה אחרי שנה - הנתפש על-ידי בוגרי המכללה בין הגורמים התורמים והמשמעותיים ביותר להצלחתם במשעולי הקריירה; למסלול האקדמי המכללה למינהל יש יכולות מוכחות בתחום: מעל 28,000 בוגרים בעמדות מפתח בכל תחומי המשק, אשר ממשיכים להוות את נקודת הפתיחה הטובה ביותר עבור אותם סטודנדים המחליטים ללמוד במכללה". קרדיטים משרד פרסום: יהושע/TBWA; סמנכ"ל קריאייטיב: איתי הרמן; מנהל קריאייטיב: שחר פילר; ארטדיירקטור: יפית מזרחי; קופירייטר: שחר גבע; סמנכ"ל אסטרטגיה: ליאור ארן; סמנכ"ל לקוחות: עינת הלפמן; סופרוויזר: יהודית אורקין; תקציבאית: רעיה אריאל; מפיקת משרד: מירב צור.
|
תאריך:
|
18/01/2009
|
|
|
עודכן:
|
18/01/2009
|
|
אושרת אדלר-אקהאוז
|
|
כללית מושלם, בשיתוף עם רשת ניו-פארם, ממשיכה להוביל ולהרחיב את מגוון ההטבות הניתנות בתחום ההיריון והלידה. לקוחות כללית מושלם אשר ילדו, יקבלו במתנה ערכת לידה מפנקת בשווי של כ-300 שקלים. הערכה מחולקת בסניפי ניו-פארם ברחבי הארץ, והיא כוללת מגוון רחב של מוצרים מפנקים לאם ולתינוק: בקבוק איכותי לתינוק, חיתולים, קרם למניעת תפרחת חיתולים, מוצץ, מד חום לתינוק, מגבונים, משטח החתלה, מגזין הורים, שמן אמבטיה ועוד. בכללית מושלם מעריכים כי למעלה מ-60,000 ערכות יחולקו השנה.
|
|
|
שרה ארבל, מאמנת אישית ועסקית בכירה, תצטרף לצוות המנטורים של Go-Million ותשלים פאנל מקצועי בתחום האימון העיסקי. ארבל, בעלת תואר בשיווק ותקשורת צרכנים מאוניברסיטת מק-גיל בקנדה ובעלת ניסיון של למעלה מ-20 שנה בייעוץ ואימון ארגונים רבים בנושאים שונים.
|
|
|
דניאל שבתאי, סמנכ"ל שיווק זוגלובק, הודיע היום על מינוי הדיאטנית ליאורה חוברה כיועצת תזונתית מיוחדת לחברת זוגלובק. לדברי שבתאי: "המהלך הוא חלק מהשינוי האירגוני וחלק מהאסטרטגיה של זוגלובק המתייחסת לפרמטר הבריאות כחלק מהאסטרטגיה המותגית".
|
|
|
שגית סלע-גל (40), מונתה לסמנכ"ל משאבי אנוש במלם מערכות מקבוצת מלם-תים. מלם-תים הינה חברה ציבורית, הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב ומונה למעלה מ-3,000 מומחים במגוון טכנולוגיות המידע.
|
|
|
המרכז לעיצוב ולטכנולוגיה אריאל בשומרון וחברת פינקסו Finexo, למסחר מקוון בשוק ההון, פותחים סדרת קורסים עדכניים ושימושיים המיועדים בעיקר לעוסקים בכלכלה בישראל, או לאלו המעוניינים להשתלם בתכנים אלו למען עיסוק פרטי ומסחר בהון האישי. מקצת מן הקורסים מובאים כסדנאות קצרות, ומקצתם - כקורסים מעשיים ומעמיקים, מתוך ניסיון והכרת הצרכים של המשקיע בשוק ההון הישראלי. הקורסים יתקיימו במסגרת המרכז ללימודי תעודה והכשרה של המרכז לעיצוב ולטכנולוגיה אריאל בשומרון החל ממרץ 2009.
|
|
|
|