מנטה - רשת חנויות הנוחות של דלק - מעמיקה את פעילויות השיווק, ומכריזה על שיתוף פעולה שיווקי עם "בית הספר למדרובים" ועל פעילות קד"מ עם רדיו תל אביב ו"מנדיי בייטס".
במהלך החודשים פברואר עד מאי, תשווק מנטה את סדרת איסוף הקלפים המאויירת, "בית הספר למדרובים", ובמסגרת זאת ניתן יהיה למצוא בחנויות הרשת אסים בלעדיים.
בנוסף, נבחרה מנטה להיות הרשת הבלעדית בה יתבצע קידום המכירות לסדרת חטיפי הבריאות החדשה "מנדיי בייטס" מבית ליימן שליסל. במסגרת זאת יתקיים שת"פ עם תוכנית הבוקר של טל ברמן ואביעד קיסוס ברדיו תל אביב (FM102), באמצעותה יופנו מאזיני התוכנית לקבל טעימות של המוצר החדש בחנויות מנטה. הפעילות תכלול שעשועון ותחרות נושאת פרסים ותתקיים במשך חמישה ימים ברציפות במהלך שידור התוכנית.
לדברי לילך רון, מנהלת שיווק דלק: "רשת מנטה מעמיקה את פעילויות השיווק על-מנת להעניק לקהל לקוחותינו ערך מוסף וחיבור לערכים של כיף, הנאה ובריאות".
"מנטה" - רשת חנויות הנוחות של חברת "דלק" - מונה כיום 115 חנויות בפריסה ארצית. חנויות הדרכים לעצירה ולהתרעננות הינן חלק מהמתחמים הקמעונאים של תחנות "דלק" ורובן פועלות 7 ימים בשבוע 24 שעות ביממה. החנויות מספקות מגוון שירותים, ביניהם: משיכת מזומנים, הטענת טלפונים סלולאריים, אינטרנט אלחוטי, תרופות ללא מרשם, מילוי לוטו ועוד. בין המוצרים המבוקשים בחנויות הנוחות ניתן למנות את הכריכים ודברי המאפה, סלטים וכריכי בריאות, חטיפים וגלידות, מוצרים משלימים לקנייה הביתה, כגון לחם, מוצרי חלב ומוצרי היגיינה, עיתונים מגזינים ועוד. בנוסף, ניתן למצוא במנטה ציוד לקמפינג ולטיולים, ספרים ודיסקים, מתנות וצעצועים לילדים.