|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

מותג מזולה מבית יוניליוור משיק קמפיין חדש <br>

- הודעה מטעם יוניליוור
11/02/2009  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: יפה אפרתי תקשורת  |    |  יפה אפרתי תקשורת
[צילום: יח"צ]

מותג המרגרינה מזולה מבית יוניליוור, משיק קמפיין חדש, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, הממשיך את המהלך להגברת המודעות ליתרונות המרגרינה הרכה - מזולה כמקור לשומנים טובים החיוניים לגוף. את הקמפיין מובילה מיכל דליות (כוכבת הסדרה "סופר נני") אשר משמשת כפרזנטורית למותג.

הקמפיין החדש, כולל סדרת סרטונים הממשיכים את המהלך של שבירת המיתוס שרצוי להימנע מצריכת שומנים, מלמדים על תפקידם החיוני של שומנים טובים ומציג את המרגרינות הרכות כמקור לשומנים אלה. מטרתו של הקמפיין להמשיך ולהדגיש כי מרגרינות רכות אינן מכילות כולסטרול, מכילות כמות משמעותית של אומגה 3 החיונית לגוף ועשויות על בסיס שומנים צמחיים.

דניאל טאקר, מנהל השיווק של מזולה ביוניליוור ישראל: "מותג מזולה לקח על עצמו משימה של שבירת המיתוסים השוללים צריכת שומנים. מטרת הקמפיין החדש להמשיך ולחזק את המסר של חשיבות וחיוניות שומנים טובים בתזונה מאוזנת. הקמפיין ידגיש את יתרונות מרגרינה מזולה כמקור טוב לחומצות השומן אומגה 3 - חומצת שומן חיונית שהגוף לא יכול לייצרה וצריך לקבלה מהמזון. כן ידגיש הקמפיין כי מרגרינה רכה אינה מכילה כולסטרול.
על-פי המלצות ארגון הבריאות העולמי (WHO) עד 30% מהאנרגיה היומית שלנו צריכה להגיע משומנים.אבל עלינו לדעת לבחור את המקורות של השומנים הטובים.אנו בטוחים כי הקמפיין הנוכחי, בכיכובה של מיכל דליות, ימשיך לסייע לנו לחיזוק מסרים אלה בקרב הצרכנים".

הקמפיין יעלה בערוצים 2, 10 ו-24 והגל הראשון ימשך כ-שלושה שבועות.

סדרת ממרחי מזולה כוללת 5 מוצרים בטעמים טבעי, חמאה, לייט, לייט עם שמן זית ודלת מלח.

אודות יוניליוור ישראל

יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית.

הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב,וזלין, בדין, סיף, פינוק ואח'.

תאריך:  11/02/2009   |   עודכן:  11/02/2009
יפה אפרתי תקשורת
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
"גלובס", עיתון העסקים של ישראל, יערוך דיון בנושא פתרונות למחנק האשראי, ויוביל דיון ציבורי מקצועי, שיתייחס לפתרונות המוצעים ולצעדים הדרושים לפתרון תחום האשראי הבנקאי והאשראי החוץ בנקאי. כמו-כן ידונו בציפיות מהממשלה החדשה.
לפי דוח האיומים השנתי של חברת ESET, גניבת הסיסמאות של גיימרים במשחקי און-ליין היה האיום הגדול ביותר בשנת 2008 עם קרוב ל-11 אחוזים מכלל האיומים שהתגלו. במקום השני INF/Autorun אשר מנצל את המשאבים של Windows ככלי להדבקת מחשבים. עוד חושף הדוח - ירידה דרמטית בהפצת נוזקות באמצעות הדואר האלקטרוני.
11/02/2009  |  יחסי ציבור  |   הודעות כלליות
בזק בינלאומי, ספקית האינטרנט הגדולה בישראל, מרחיבה את סל פתרונות אבטחת המידע ללקוחותיה ומשתפת פעולה עם חברת קומסקיור. במסגרת שיתוף הפעולה, תספק בזק בינלאומי את חבילת האבטחה של ESET) ESET Smart Security) ללקוחות האינטרנט הפרטיים של החברה.
קולגייט, המובילה בארץ ובעולם בתחום מוצרי היגיינת הפה, עולה בקמפיין לרגל השקת משחת השיניים היעילה כנגד שחיקה חומצית ומטפלת בשיניים רגישות - "קולגייט סנסיטיב אנאמל פרוטקט".
11/02/2009  |  טל דקל  |   הודעות כלליות
חברת פוג'יקום - מיצרניות הסוללות המשמעותית בישראל וחברת גורי יבוא והפצה, חתמו על הסכם שיתוף פעולה בתחום מערך המכירות וההפצה. צפי המכירות לשנת 2009 נאמד בכ-10 מיליון שקלים, שיהווה גידול של כ-30% לעומת אשתקד.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il