ג'נרל מילס ישראל, יצרנית ומשווקת מוצרי ענקית האפייה האמריקנית פילסברי בישראל, משלימה בימים אלו מהלך מיתוג מחדש למותג פילסברי בישראל.
במסגרת המהלך השיקה ג'נרל מילס ישראל לוגו חדש למותג פילסברי, עוצבו סדרת אריזות חדשות לכל מוצרי המאפה של המותג, ומותג כל צי המכוניות והמשאיות של החברה. במקביל עוצבו מחדש כל נקודות המכירה של פילסברי ברשתות השיווק ברחבי הארץ.
ברי שן, מנהל השיווק של ג'נרל מילס (פילסברי) ישראל, מוסר: "מהלך המיתוג מחדש של פילסברי נועד לשוות למותג אופי עכשווי המתאים לרוח התקופה והזמן, באמצעותו בכוונתנו לייצר דיאלוג מחדש עם הצרכנים הוותיקים המכירים את המותג כמו-גם יצירת דיאלוג ראשון עם צרכנים חדשים ופוטנציאליים".
על עיצוב הלוגו היה אמון פיליפ בולקייה, ממעצבי המותגים המובילים בישראל. היקף ההשקעה הכוללת של ג'נרל מילס ישראל במהלך המיתוג מחדש של פילסברי מוערך במיליון שקלים.
על פילסברי
פילסברי הינה חלק מקבוצת ג'נרל מילס ישראל, שהוקמה בשנת 1996. פילסברי נחשבת לאחת מהספקיות המובילות של מוצרי מאפה קפואים לאפייה במקום לסופרמרקטים, מאפיות, מסעדות ובתי מלון.