תקציב המדיה של בנק מזרחי-טפחות יישאר בראובני פרידן IPG. רכש המדיה יעשה באמצעות חברת מרקיורי שבבעלותם המלאה של ראובני פרידן והוא מוערך בכ-16 מיליון שקלים בשנה.
משה ראובני, מנכ"ל משותף במשרד מסר כי הוא מודה וגאה בבחירת הבנק. לדבריו, אין ספק שריכוז כל המאמצים במשרד אחד יניב תוצאות טובות ואף משופרות. ישראל דיאמנט, מנכ"ל מרקיורי ציין כי אין ספק שהבחירה של בנק מזרחי טפחות במרקיורי מדברת בעד עצמה. עוד ציין דיאמנט כי במכרז המדיה התמודדו גם חברות ותיקות כמו יוניון, מדיה קארט וואן.
משרד ראובני פרידן IPG נחשב לאחד ממשרדי הפרסום המובילים, ממוקם במקום ה-7. על-פי נתוני יפעת בשנת 2008 עמד היקף הפעילות של המשרד על כ-132 מיליון דולר. במשרד מועסקים כ-85 עובדים. ראובני פרידן מחזיקה בבעלות מלאה בחברת המדיה מרקיורי. על לקוחות המשרד נמנים: פרטנר, מזרחי טפחות, קסטרו, יפאורה תבורי, שירותי בריאות כללית, גלידות שטראוס, ג'ונסון אנד ג'ונסון ועוד.