חברת ראלקו מוצרי צריכה, יבואנית שארפ לישראל, מעלה קמפיין חדש למסכי ה-LCD והמקררים החדשים מבית שארפ, המציגים תכונות וטכנולוגיות יפניות מתקדמות במיוחד.
לדברי זיוי רוזיאק, מנהלת תקשורת שיווקית בראלקו, הקמפיין בהיקף של כשני מיליון שקלים, יעלה במספר שלבים, השלב ראשון במיידי והשלב השני בחול המועד פסח.
מסקרים ומחקרים שערכה החברה, עלה כי לזיקה היפנית של שארפ יש ערך מוסף בעיני הצרכנים, ולכן הקמפיין תחת הסיסמא "שארפ - טכנולוגיה יפנית" ימצב את חברת שארפ כחברה "היפנית ביותר". חברה אשר רותמת את קדמת הטכנולוגיה היפנית, על-מנת להעניק לצרכן את חווית הצפייה האיכותית ביותר עם מסכי ה-LCD המתקדמים בעולם, ויכולות קירור ושימור מזון יחודיות (כמו plasmacluster, לב הקירור ההיברידי, ועוד) במקררים.
הקמפיין, באמצעות ראובני פרידן, כולל שפה פירסומית חדשה המשלבת אלמנטים יפנים במודעות העיתונות, בתשדירי הרדיו, ובפרסום יחודי בנקודות המכירה.
קרדיטים:
ניב חורש - סמנכ"ל קריאייטיב;
גידי שמיר - מנהל קריאייטיב;
רועי גוטמן - ארט;
אילן ירוחם - קופירייטר;
הילה עוזר - פלנרית;
מיה א-דור - מנהלת לקוחות;
דנה שורץ - תקציבאית.