|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

זיתא - בית בד גלילי במהלך שיווקי-אסטרטגי

- הודעה מטעם חברת זיתא
03/03/2009  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: נעמה נורמנד-גנץ   |    |  שטרן אריאלי יחסי ציבור
[צילום: יח"צ]

זיתא - בית בד גלילי, בית הבד המתקדם בישראל לייצור שמן זית, מקבוצת ויסוצקי, יוצא בימים אלו במהלך אסטרטגי רחב היקף, במטרה לשנות את פני שוק שמני הזית האיכותיים בישראל. במרכז המהלך, הובלת מהפך תפיסתי בקרב הצרכנים וחובבי האוכל בישראל, משמן זית כבסיס לתיבול בלבד, להיותו מרכיב עיקרי בארוחה הישראלית וחלק אינטגרלי ממנה.

המהלך האסטרטגי, בהשקעה של שלושה מיליון שקלים, יכלול פעילות שיווקית ענפה, שינוי שפת המותג, שינוי האריזות ועיצובן מחדש, קמפיין בערוצי המדיה השונים, פעילות מול קהלי יעד שונים ועוד.

בישראל משמש שמן הזית רובו ככולו לתיבול. זאת בשונה משכנותינו, מדינות אגן הים התיכון האחרות, כמו: ספרד, יוון, איטליה ואפילו לבנון, בהן משמש שמן הזית כמרכיב עיקרי בהכנת האוכל המקומי. הדבר בא לידי ביטוי בהבדלי הצריכה העצומים. בעוד במדינות אגן הים התיכון עומדת צריכת שמן הזית על בין 18-12 ק"ג לנפש בשנה, עומדת הצריכה בישראל על 1 ק"ג בלבד.

בנצי אלישע, מנכ"ל זיתא-בית בד גלילי: "שמן זית מתאים לתרבות האוכל הים תיכונית ובכלל זה לתרבות האוכל הישראלית. בכל העולם כולו עולה צריכת שמן הזית לאור העובדה ששמן הזית הינו מרכיב קולינרי בריא ואיכותי יותר ומתאים לטרנד הבריאות העולמי. באסטרטגיה החדשה שלנו אנו מתכוונים להוביל שינוי מתפיסת שמן הזית כמרכיב לתיבול לתפיסה של השמן כחלק מהארוחה ישראלית. מהלכים מעין אלו הינם מורכבים ודורשים זמן רב ומשאבים רבים. היום, כשנה לאחר שזיתא נרכשה על-ידי קבוצת ויסוצקי, אנו יודעים שיש לנו גב כלכלי התומך ביכולתנו להיות הראשונים להוביל מהפך זה".

לצד המהלכים האסטרטגים הנזכרים, תיערך גם השקה מחדש של שמני הזית האיכותיים של זיתא. בין השאר עוצבו ומותגו מחדש בקבוקי השמן. סדרת צילומי אוכל מרהיבים ומעוררי תיאבון, תעטר את הבקבוקים, כך שתביא לידי ביטוי את העולם הקולינרי, ותיצור נראות יוצאת דופן על מדף שמני הזית. על-מנת להדגיש את שמן הזית של זיתא כבסיס לסוגים שונים של אוכל איכותי חולקו המוצרים לשלושה מוצרים עיקריים: שמן זית עם טעם מעודן, שמן זית עם טעם מודגש ושמן זית לטיגון בריא.

בנוסף, תצא זיתא, במהלכים שיווקיים לבידול שמני הזית שלה, תוך הדגשת העובדה כי זיתא הינה בית בד גלילי, ובעזרת שמן הזית, היא מביאה לצרכן, טעימה מהגליל.

בנצי אלישע: "הגליל מסמל עבור הרבה מאוד אנשים את המקום בו היו רוצים לחיות: מקום שלו, ירוק, עם נוף ואיכות חיים. מקום של חופש מפנק עם אוכל טוב. זיתא, שמן זית גלילי, מביא איתו את אותם ערכים של איכות, טעם ואותנטיות ומאפשר, לכל אחד, ליהנות מרגע קטן של גליל".

לצורך הדגשת ערך הגליליות, תצא זיתא בקמפיין טלוויזיה, עיתונות ואינטרנט, בכיכובו של השחקן גיא לואל (המככב בסדרה "חשופים"), אשר יעביר את החוויות, הטעמים, התחושות והאווירה של הגליל עבור משפחה מהמרכז.

נתונים צרכניים:

סך-הכל מונה סדרת זיתא החדשה שמונה מוצרים:

  • זיתא כתית מעולה טעם עדין, בשני גדלים 1 ל' ו-750 מ"ל במחיר מומלץ לצרכן של 45.99 שקלים ו-39.99 שקלים בהתאמה.

  • זיתא כתית טעם מודגש, בשני גדלים 1 ל' ו-750 מ"ל במחיר מומלץ לצרכן של 44.99 שקלים ו-39.90 שקלים בהתאמה.

  • זיתא לטיגון בריא, בקבוק עגול המכיל 630 מ"ל במחיר מומלץ לצרכן של 35.90 שקלים.

בנוסף, משווקת זיתא גם שמן זית בטעמים הבאים: זיתא עם בזיליקום ושום שמיר, זיתא עם פלפל חריף וזיתא עם לימון, בבקבוק המכיל 250 מ"ל ומחירו 15.90 שקלים.

לכל מוצר בסדרת זיתא מצורפת פיית מזיגה קופצת, פטנט ייחודי לזיתא, המונעת זליגה מיותרת של שמן הזית, חסכונית ומסייעת בשמירה על ניקיון הידיים והסביבה. את המוצרים ניתן לרכוש בכל רשתות השיווק והמרכולים.

נתוני שוק שמן הזית בישראל:

היקף ייצור שמן הזית בישראל (ללא המגזר הערבי, כולל השוק המוסדי) הוא כ-7,000 טון בשנה. היקף השוק במחירי צרכן הוא כ-240 מיליון שקלים. ענף שמן הזית מאופיין בכמות גדולה של יצרנים. כשוק, שמן הזית גדל בשנת 2008 ב-14% (כספי).

אודות זיתא

חברת זיתא הוקמה בשנת 1992. לזיתא בית בד מודרני ומתקדם באזור התעשיה ציפורית שבגליל, בו עוברים הזיתים דרך כל שלבי הפקת השמן, מהזיתים ועד לבקבוק. במרוצת השנים הפך המותג זיתא לבית הבד המוביל בישראל ולשם נרדף לשמן זית איכותי. לפני כשנה רכשה קבוצת ויסוצקי מחצית מהבעלות על חברת זיתא וכיום ויסוצקי מפיצה ומשווקת בלעדית את מוצרי החברה.

תאריך:  03/03/2009   |   עודכן:  03/03/2009
נעמה נורמנד-גנץ
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ביטוח ישיר משיקה את הסיסמה החדשה "בגלל המחיר, בזכות השירות", אשר תלווה את סדרת סרטוני הפרסום החדשים. הסרטונים החדשים יציגו אירועים ביטוחיים משעשעים מהחיים שכולנו מכירים, לדוגמא: גנב שפורץ לבית ומוצא צרור מפתחות תמים שהושאר על השולחן, דבר המוביל לגניבת רכב קלה ופשוטה. הסרטים ממחישים, בצורה מקורית ועל דרך ההגזמה, את הפתרון שביטוח ישיר מציעה למבוטחיה: "שירות זריז ויעיל שיחזיר אותך לשגרה" וזאת במחיר המצוין המאפיין את החברה.
רשת האופטיקה אופטיק דורון, משיקה מיזם חדשני וראשון מסוגו בשיתוף פעולה עם מרכז הסטיילינג אורלי שי - "שירות סטיילינג אישי". מטרת המיזם החדש "שירות סטיילינג אישי", להעניק לקהל הלקוחות את הערך המוסף, שלא היה קיים עד היום בתחום האופטיקה, והמענה המקצועי, המקיף והעדכני ביותר בתחום האופנה והלייף סטייל.
חברת זק"ש, הקיימת מעל 40 שנה, החלה לשווק בימים אלה תנורי בילד אין וכיריים גז בילד אין.
03/03/2009  |  שרון ברנד  |   הודעות כלליות
מהפכה בעולם השרות בתיירות. גוליבר, חברת התיירות האינטרנטית הודיעה היום כי היא עברה לתהליך מכירה אינטרנטי מלא, מרגע ביצוע ההזמנה ועד קבלת כרטיסי הטיסה, כלומר היא מאפשרת הנפקה של כרטיס הטיסה לבד, מכל מקום בעולם, גם במדפסת הביתית.
סניף חדש של עמך, המרכז הישראלי לתמיכה נפשית וחברתית בניצולי השואה והדור השני יחנך בנהריה. לראשונה, יוכלו ניצולי שואה ובני משפחותיהם המתגוררים בנהריה להסתייע בשירותי העמותה
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il