החל מהערב, רשת רותמת את המסך בימי השידור שלה, ומשיקה קמפיין שכותרתו "זמן גלעד" - למען שחרורו של גלעד שליט. הקמפיין כולל שעון "זמן גלעד", שיופיע בפינת המסך, וימדוד את הזמן שבו כלוא גלעד שליט בשבי - ימים, שעות, דקות ושניות. בנוסף לשעון מפיקה רשת סרטונים המציגים פעולות יומיומיות הנמנעות מגלעד בהיותו בשבי - כדי שנוכל לעצור שנייה ולחשוב עליו, לא רק במהדורות החדשות.
במהלך הקמפיין ייקראו הצופים לשלוח SMS הזדהות ללא עלות, ולקבל למכשירם את שעון "זמן גלעד", אשר יוכל ללוות אותם במכשיר הסלולארי הפרטי שלהם. שליחת ה-SMS בחינם התאפשרה בזכות התגייסותן של שלוש חברות הסלולר הגדולות בישראל - סלקום, אורנג' ופלאפון - לקמפיין. את האפליקציה פיתחה חברת התוכנה MAIL BIT של רן בן דוד, ללא עלות, גם היא למען אותה מטרה.
מרשת נמסר: "ברור לכולם שמדובר בימים קריטיים עבור משפחת שליט. זה המעט שגוף שידור יכול לעשות על-מנת להשאיר את הנושא על סדר היום הציבורי".
ניהול ופיתוח - מאיה להט; קריאייטיב - יואב ריד - פרומו רשת; קופי: אוהד חן - פרומו רשת; פיתוח עסקי - דני קשתי; תמיכה טכנית - moblin וסלאקט.