מרכז הירידים והקונגרסים בתל אביב ישקיע מעל 400 אלף שקלים בחודשיים הקרובים, במהלכי השיווק של האירוע המרכזי השנתי של הטכנולוגיה הישראלית - תערוכת "טכנולוגיה 2009" שתתקיים ביוני 2009 במרכז הירידים. בין הפעילויות המתוכננות: קמפיין פרסומי (עצמי), דיוור, טלמרקטינג ויחסי ציבור (דוניצה תקשורת - DMC).
באירוע, שיתפרס על-פני 25 אלף מ"ר, המהווים את כל שטחו של מרכז הירידים - כולל שטחי חוץ, צפויים לבקר מעל 40 אלף מבקרים.
התערוכה הבינלאומית, שחוגגת השנה 40 שנים להיווסדה, ומתקיימת ב-25-22 ביוני 2009, תציג חידושים והישגי טכנולוגיה של מעל 300 חברות, שייקחו חלק בתערוכה.
"טכנולוגיה 2009" תיערך בחסות משרד התעשייה, המסחר והתעסוקה ויוצגו נושאים הקשורים לענפי הטכנולוגיה ולתעשיות עתירות הידע, כשהביתנים יחולקו לנושאי תצוגה מגוונים, לצד ביתנים לאומיים של מדינות אשר יציגו חידושים ופיתוחים טכנולוגיים. במהלך התערוכה אף יתקיימו כינוסים וימי עיון מקצועיים.
אתר התערוכה:
www.tech.fairs.co.il.