משרד יחסי הציבור דניאלה רייבנבך תקשורת, קיבל לטיפולו את תקציב הדוברות ויחסי הציבור של חטיבת רכב היוקרה אינפיניטי.
תקציב יחסי הציבור של חברת קרסו מוטורס, יבואנית אינפיניטי בישראל, נמצא מזה שלוש שנים במשרד יחסי הציבור דניאלה רייבנבך תקשורת, המטפל במותגי הרכב רנו וניסאן.
בחטיבת היוקרה של קרסו בחנו בשלב הראשון חלופות לפעילות יחסי הציבור, במטרה לבדל את אינפיניטי מהמותג ניסאן, אך לבסוף הוחלט לנהל את הפעילות התקשורתית תחת קורת גג אחת, תוך הפרדת חטיבת היוקרה בתוך המשרד.
המשרד החדש יגבש אסטרטגיה תקשורתית ותדמיתית לאינפיניטי במסגרת תוכנית יחסי ציבור לשנת 2009. כמו-כן יערוך המשרד שיתופי פעולה אסטרטגיים לאינפיניטי במטרה להגיע לקהלי יעד נוספים.
לדברי אבי קנת, מנכ"ל אינפיניטי ישראל: המשרד החדש יסייע בתוכנית תקשורתית התואמת ליעדי השיווק של החברה. לדבריו: המשרד הוכיח עצמו בפעילות מול רנו וניסאן ואנו בטוחים שיצליח ליזום חשיפה תקשורתית מקסימלית למותג בישראל ולמצב אותו כרכב היוקרה המוביל בישראל.
לדברי קנת, "אנו מתכוונים להיות שחקן משמעותי בשוק, באמצעות פעילויות יצירתיות ובולטות, להפוך את אינפיניטי לרכב המדובר ביותר בישראל".
בינואר 2009 הושק המותג אינפיניטי בישראל על-ידי חברת קרסו, יבואנית מכוניות רנו וניסאן לישראל. המותג היוקרתי כולל ארבעה דגמים שונים.
משרד יחסי הציבור דניאלה רייבנבך תקשורת מתמחה בדוברות ויחסי ציבור תחום הקמעונאות, התעשייה והרכב, בין לקוחות החברה נמנים: קבוצת סקאל, קבוצת קרסו, לוריאל פריז, רשת ניו פארם, קבוצת קניוני ישראל (ריט), חברת התרופות דקסון, קבוצת הוניגמן, דיזינגוף סנטר, רנואר ועוד.