חברת מטרנה, המובילה בתחום תחליפי החלב לתינוקות בארץ, יוצאת בקמפיין חדש למותג פסטה מאמי, בעלות של כשלושה מיליון שקלים. קמפיין הפרסום שיעלה בימים הקרובים באמצעות משרד הפרסום JWT. הקמפיין כולל: פרסום בעיתונות ובטלוויזיה, במטרה לחשוף את סדרת הפסטות החדשה המותאמת לתינוקות, פסטה מאמי.
הקמפיין, מציג את סדרת הפסטות החדשה של מטרנה, סדרת פסטות מחיטה רכה. אלה הן הפסטות היחידות המועשרות ב-6 ויטמינים ומינרלים ומותאמות לשלבי ההתפתחות של התינוק כבר מגיל חצי שנה.
מטרנה מדגישה בקמפיין זה כי היא ממשיכה ללוות את האימהות בכל שלב ושלב של התפתחות תינוקן, לכן, פיתחה עבורן את סדרת פסטה מאמי - פסטות המותאמות בגודל, במרקם, בצורה ובהרכב התזונתי לשלב ההתפתחות של התינוק. הסדרה מכילה פסטה להאכלה בכפית לגילאי 6 חודשים ומעלה, פסטה לאכילה ביד לגילאי 9 חודשים ומעלה ופסטה לאכילה עצמאית לגילאי 12 חודשים ומעלה.
אודות מטרנה:
חברת מעברות מטרנה נוסדה ב-1981, כחברת בת למוצרי מעברות בע"מ שבבעלות קיבוץ מעברות. במהלך השנים האחרונות, ביססה חברת מטרנה את מעמדה כחברה המובילה את השוק הישראלי בתחום מזון התינוקות.
קרדיטים:
פרסום JWT; מנכ"ל: יורם דמבינסקי; סמנכ"ל קריאייטיב: ארז מי-טל; קופירייטר: ליאור כהן; ארטדירקטור: דודו הרוש; מנהל לקוחות: קובי אמזלג; סופרוויזרית: מירב דואק; תקציבאית: ענת מזרח; מנהלת מחלקת פלנינג: מיה אייזן; פלנרית: רימה גך; סמנכל"ית שיווק מטרנה: גלי ניר; מנהלת תחום מוצרים חדשים מטרנה: נועה פרי; רכישת המדיה על-ידי חברת טופ מדיה.