על-פי הניתוח של מכון המחקר "מותגים", הפרסומת הזוכה ב- "1 בחודש" בפברואר (פרסומות חודש דצמבר) במשאל שעורך מגזין "אותות" בין חברי איגוד המפרסמים, היא: "סלקום - מסלולים" של פרסום באומן בר ריבנאי ו-SAATCHI& SAATCHI . היא זכתה ב-52 נקודות, 16% עבור תרומה למותג ו-20% עבור קריאטיביות.
במקום השני: "נסקפה רד מאג - WAKE UP" של פרסום מקאן קשר בראל, עם 47 נקודות- 17% עבור תרומה למותג ו-13% עבור קריאטיביות.
במקום השלישי: "הכבלים - כוכבי הקולנוע הישראלי בסלון" של פרסום שלמור אבנון עמיחי R & Y עם 39 נקודות - 13% תרומה למותג ו-13% קריאטיביות.
(חישוב מספר הנקודות המשוקלל: אחוז התרומה למותג X2 + אחוז הקריאטיביות).
הדירוג המלא יתפרסם בגיליון פברואר של אותות שיופיע בקרוב.