א.מ.ת מיחשוב משקיעה משאבים ומאמצים רבים בהערכות לתמיכה רציפה בלקוחותיה בעת חירום. "בהיערכות לקראת המלחמה הצפויה בעיראק, אין מתכונת אחידה ויחידה להבטחת רציפות פעילות מערכות המיחשוב של הארגונים בישראל.
הסיוע שלנו ללקוחות בהיערכות החירום שלהם מבוסס על הקשבה והתאמה לצורכי הלקוחות. זאת לאור הצורך בתמיכה במגוון רחב של תחומים וספקים הנובע מהסביבה ההטרוגנית המאפיינת את מרבית הארגונים בישראל כיום", כך אמר שרגא שחק, מנכ"ל א.מ.ת מיחשוב, בכנס Tips&Tricks בנושא ניהול תשתיות ושיפור ביצועים אותו קיימה החברה בסוף השבוע שעבר בשיתוף עם סאן ישראל.
גור לביא, מנכ"ל אינטרסרב - אגף השירות של א.מ.ת מיחשוב, אמר בכנס כי בהיערכות לחירום מתבססת החברה על ניסיון העבר, כגון המעבר לשנת 2000 ומלחמת המפרץ, בשילוב מידע המתקבל מהרשויות המוסמכות.
א.מ.ת מיחשוב הקימה צוות היגוי מיוחד שמטרתו להבטיח תפעול שירותים ללקוחות באופן רציף, מבלי שתהיה פגיעה בתפקוד השוטף. גור לביא אמר בכנס כי החברה, השוכנת ברמת גן, פיצלה את פעילותה ומרכז החלפים שלה למרכז נוסף הכולל גם משרדים ומעבדת אינטגרציה וציוד. בעת חירום תפעל א.מ.ת מיחשוב במתכונת מיוחדת, כך שבכל מצב יהיה ניתן לספק את השירות המיוחד הנדרש על-ידי לקוחותיה.
עוד נמסר בכנס כי אגף השירות של א.מ.ת מיחשוב משקיע מאמצים בשיפור וייעול השירות המקצועי ללקוחותיו. לשם כך עברו צוותי התמיכה הטכנית של א.מ.ת מיחשוב לאחרונה הכשרות והסמכות בכל המוצרים החדשים של החברות אותן מייצגת א.מ.ת מיחשוב: סאן מיקרוסיסטמס, וריטאס, ברוקייד, סטורג'טק, קוואנטום/ATL,ו- NetApp.
אודות החברה
א.מ.ת. מיחשוב בע"מ, הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב, היא שותפה עסקית של חברות המובילות את עולם המיחשוב, וביניהן Sun Microsystems, IBM, Veritas ועוד. בנוסף מעמידה החברה לרשות לקוחותיה סל פתרונות של מוצרים ושירותים משלימים באמצעות נציגויות של חברות נוספות ובאמצעות חברות הבת שלה בתחומי אבטחת מידע, כלי פיתוח וסביבות פיתוח, כלי ניהול ועוד. החברה מספקת גם מערך שירות, אחזקה, התקנה, הטמעה, מיקור חוץ וניהול פרויקטים למערכות מיחשוב מגוונות, במגוון חבילות שירות, למערכות קריטיות בארגונים ובהתאם לצורכי הלקוח.