הקמפיין יעלה תחת הסיסמא: "המחר שלך מתחיל כבר היום", והיקפו מוערך בכשני מיליון שקלים.
הקמפיין עושה שימוש מחוכם בלוגו של מזרחי-טפחות, הלא הוא סמל האינסוף (אינפיניטי), כמעין מישקפת, המסמלת את ההסתכלות קדימה אל עבר המחר, אותו מחר שמגיע תמיד מהר מהצפוי. היום זה הדאגה לילדים בכל פעם שהם יוצאים מהבית, מחר כבר צריך לדאוג להם לבית...
הקמפיין מציג סדרה של מצבים עתידים אפשריים בחייו של כל אדם, מרכישת דירה או חתונה של הילד, ועד פרישה מהעבודה ונסיעה גדולה לחו"ל, על בסיס ההבנה שהשגת המטרות של המחר, מתחילה כבר היום, עם מגוון מוצרי השקעה חדשים ואטרקטיביים.
משך הקמפיין כולו יארך כתשעה שבועות, כאשר בשבוע הראשון יושק הקונספט הכללי ובהמשך יוצגו כל אחת מארבעת סדרות המוצרים, העונות כולן למגוון צרכים רחב של הלקוחות בתחום החיסכון ארוך הטווח.