מכון הסקרים פאנלס חובר לאתר תפוז, וביחד יציגו השניים שיתוף פעולה שייתן לגולשים את הכוח להצביע ולהשפיע. בתוך כך, ינותחו העדפותיהם של הגולשים במגוון תחומים. גולשי תפוז יענו על חידון בנושאים שונים, שיתחדש אחת לחודש, ובהיותם קהל מגוון המורכב מרוב שכבות האוכלוסייה ייצרו תמונת מצב עדכנית ומקיפה של החברה הישראלית. כוחם של גולשי תפוז הוא בשוני העצום ביניהם, שיוצר סקר מקיף ואמין במיוחד.
שיתוף הפעולה בין תפוז ופאנלס יאפשר ליצור קבוצת מיקוד עצומה בהיקפה, כחלק ממציאת כיוונים חדשים למיקסום הפוטנציאל של אתרי קהילות ותוכן גולשים ברחבי העולם. אתר תפוז מפרסם בעיקר תוכן גולשים. פועלים בו כ-1,400 פורומים שונים, בלוגים (הבלוגיה), פורומים אישיים (קומונות) ואלבומי תמונות, והוא מחזיק בבעלות מלאה באתר שיתוף הוידאו FLIX, אתר הווידאו הגדול בארץ.
אתר תפוז, הנחשב לאחד האתרים המובילים בישראל ומדורג באופן קבוע ברשימת עשרת האתרים הישראלים הנצפים ביותר. לפי הנתונים שפורסמו בחודשים האחרונים על-ידי מערכת מדידת האתרים של גוגל, האתר מדורג כיום במקום החמישי מבין האתרים הישראלים, זאת לצד מיקום קבוע בעשיריית האתרים הישראלים על-פי סקר TIM.
מכון המחקר פאנלס מתמחה במחקרי שוק באמצעות פאנל המשיבים באינטרנט Panel4all. הקהילה המחקרית של האתר מונה 35,000 פאנלסטים, המחולקים ליותר מ-50 מאפיינים סוציודמוגרפים המאפשרים לבצע פילוחים וחיתוכים רבים.
אילן צינמן, סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה בתפוז מסר בתגובה: אתר תפוז מהווה בית לקהילות בישראל ואצלינו למעשה מתרחשת השיחה האמיתית ברשת. הפעילות נולדה מתוך כוונה לתת לגולשים את הבמה להביע את דעתם ולהשפיע בנושאים הרלוונטיים אליהם. בזכות מבנה הפעילות באתר נוכל להגיע לקהלי היעד באופן מדויק. מעניין לדעת מה קהילת אופניים חושבת על הנושאים הרלוונטיים אליה, כמו קהילת היריון ולידה, אוכל וכל נושא אחר. גם על תפוז נקבל כמובן את חוות דעת הגולשים, כמו שאנו עושים תמיד, מתוך כוונה אמיתית לשפר באופן תמידי את חווית הגלישה בתפוז. אין לי ספק כי יש פה גם פוטנציאל מסחרי שתשמעו עליו בקרוב.