מפעל הפיס עולה מחר (יום ה', 14.5.09) בקמפיין תדמית חדש בכיכובם של שחקני התיאטרון לימור גולדשטיין וסשה דמידוב, מאמן הפועל ירושלים בכדורסל גיא גודס וחמישה שחקנים, והראפר גדי אלטמן, "בוטן בקירקס", תחת הכותרת: "מרגיש בעל הבית".
הקמפיין כולל סרטוני פרסומת בערוצים 2 ו-10, 1 וערוץ 24 וכן קמפיין רדיו, המציג בצורה הומוריסטית את התפישה לפיה כל מי שמשתתף בהגרלות הפיס בונה למעשה אולמות ספורט, בתי ספר, תומך בתרבות, ולכן הוא יכול להרגיש בעל הבית במקומות הללו. עלות ההשקעה בקמפיין כשלושה מיליון שקלים, באמצעות משרד הפרסום אלדר חומסקי & ורשבסקי.
בסרטון הראשון רואים פסק זמן במשחק כדורסל של הפועל ירושלים, כאשר המאמן גיא גודס מנסה לתכנן את המהלכים במשחק. אולם, אוהד מהקהל, פורץ למגרש ומתדרך את השחקנים במקומו, להפתעת כולם.
בסרטון השני, בעיצומה של הצגת תיאטרון בכיכובם של השחקנים סשה דמידוב ולימור גולדשטיין, עולה לבמה אחד הצופים כדי ל"נשנש" דבר מה מהמקרר, להפתעת השחקנים והקהל.
בסרטון השלישי, אנו עוקבים אחר הראפר - גדי אלטמן (סולן 'בוטן מתוק בקרקס'), שמחליט על דעת עצמו להחליף את הצלצול בבית הספר, להפתעת התלמידים, המורים והמנהלת. דרך ההומור מועבר המסר כי כספי ההגרלות חוזרות כתרומה לקהילה.
קרדיטים:
במאי: רני כרמלי; צלם: איתי נאמן; ארט: יעקב תורג'מן; עורך: דדן עוזיאל; בית פוסט: פרימוס; חברת הפקה: גפן הפקות; משרד פרסום: אדלר חומסקי& ורשבסקי; סמנכ"ל לקוחות: דני ברנדה; סמנכ"ל קריאייטיב: יונתן סטירין; מנהל קריאייטיב: טל ריבן; מנהלת מחלקת הפקה: לילך יצחק; מפיקת משרד: מיטל צורף; סופרוויזרית: עדי ארליך; תקציבאית: מור גלוסקא; ארט דיירקטור: מיקי פטריק; קופירייטרית: יעל קורן.