רשת האופנה לנשים דיסקרט, הפונה לקהל נשים בגילאי 30+, החליטה לעבור תהליך מיתוג ראשון מסוגו לחברה, כאשר במהלך מכרז בו יצאה הרשת במטרה לאתר משרד מתאים, במסגרתו בחנה מספר חברות מיתוג, בחרה הרשת לעבוד עם FIRMA, כאשר תקציב המיתוג של הרשת נאמד בכחצי מיליון שקלים.
תהליך המיתוג של רשת דיסקרט על-ידי חברת FIRMA ייארך כחצי שנה ובמסגרתו תוגדר זהות מותגית חדשה לרשת, במטרה לתת מענה לצרכי הקהל הרלוונטי ולפנות לקהל לקוחות פוטנציאלי חדש. במסגרת תהליך המיתוג תפתח רשת דיסקרט ארבעה סניפים חדשים, תחת הקונספט המותגי החדש שיוגדר.
יעקב גבאי, מנכ"ל רשת דיסקרט, מוסר: "שיקולים רבים הנחו אותנו בהחלטה לעבור תהליך מיתוג לראשונה בחברה. אנו ברשת דיסקרט ערים להתפתחויות בשוק וקשובים לקהל הלקוחות, שתרות אחר ריגושים, חווית קנייה וחדשנות אופנתית. לאחר בדיקה מקיפה ומחקרי שוק בחרנו בחברת המיתוג FIRMA, הידועה בתהליכי מיתוג מוצלחים שעשתה למגוון רשתות אופנה, כאשר אנו סבורים כי היא בעלת הכלים, הניסיון והידע לחבר אל רשת דיסקרט קהל לקוחות פוטנציאלי חדש וחיזוק הקשר עם קהל הלקוחות הנאמן המלווה אותנו שנים רבות, מיום השקת המותג בישראל".
חברת FIRMA הוקמה בשנת 2004 על-ידי אלעד משען ודורון גולדנברג, המשמשים כמנכ"לים של החברה, והיא מונה 20 עובדים. החברה מתמחה בבניית תדמית לעסקים חדשים ומתחדשים, ובאמתחתה עשרות תהליכי מיתוג מחדש של חברות רבות בארץ, כגון בנק לאומי, רשת קפה קפה, H&O, ויואל גבע.