|
שירלי בוגנים [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
נעלי לורן עולה החל מיום ד', 27.05.09, בקמפיין חסויות בערוץ 2 בתוכניות יעודיות וממוקדות נשים.
הקמפיין אשר מתמקד בקהל היעד הנשי ומוצג באמצעות הפרזנטורית שירלי בוגנים, יעלה באמצעות משרד הפרסום בנדה, בהשקעה של 100,000 שקלים.
גולן בן דוד, מנכ"ל פרסום בנדה המתמחה בשיווק ופרסום מותגים, אשר מטפל בתקציב המדיה של נעלי לורן אומר: "מטרת הקמפיין הנוכחי לחזק ולהעשיר את הדיאלוג בין המותג והצרכנית הסופית ולהרחיב את המודעות למותג בקרב נשים".