מנטה מובילה מהלך ראשון מסוגו בתחום חנויות הנוחות בישראל, ומתקינה מערכת מסכים דיגיטאליים בסניפי הרשת, מתוך כוונה להגיע לפרסום בפריסה ארצית. תכני הפרסום יהיו אחידים בכל הסניפים והמפרסמים ייהנו מחשיפה מוגברת על גבי מסכים שימוקמו בנקודות האסטרטגיות ביותר בחנויות - בצמוד לקופות, זאת במטרה להגביר את החשיפה למגוון המוצרים ולמבצעים וכן ליצור הנעה לפעולה מיידית בנקודות המכירה.
לדברי ניר נובק, סמנכ"ל פיתוח עסקי בדלק, "המהלך מאפשר למפרסמים חשיפה ממוקדת של מוצרי אימפלס לקהל היעד בנקודות המכירה, דבר שעשוי להגדיל את המכירות באופן משמעותי וכן להוות אמצעי תחליפי לפרסום בערוצי מדיה אחרים".
עוד הוסיף נובק: "המערכת הותקנה בעשרה סניפים שנבחרו על ידינו לפיילוט ובימים הקרובים נרחיב את פריסת המדיה לכל 116 סניפי מנטה ברחבי הארץ. מעבר לאפקטיביות המכירתית של המהלך אנו רואים בו צעד המשקף את האסטרטגיה הקמעונאית של החברה ואת השאיפה להנגיש ללקוחות החברה את מירב האינפורמציה בצורה האטרקטיבית והנוחה ביותר".
כאמור, מי שייהנו מהפלטפורמה החדשה הם ספקי הרשת, על-פי התכנון כ-70% מהתכנים המשודרים יהיו תכנים פרסומיים של הספקים, וכ-30% מהתכנים הנוספים יהיו תכני "מנטה", בשילוב רצועה חדשותית ובה עידכוני חדשנות מאתר NRG.
את פריסת המדיה ותפעול המסכים תבצע חברת "בראבו מדיה גרופ".