רשת המכונים סטודיו C, משיקה בימים אלו קמפיין סלולארי ראשון, המשלב מבצע קיץ בקרב קהל יעד של 15,000 נשים, בין הגילאים 40-20, בפריסה ארצית רחבה, המקנה לכל אישה שקיבלה את הפרסומות, חודש מתנה. בסטודיו C מדווחים על אחוזי היענות גבוהים במיוחד.
הקמפיין בוצע על-ידי שרות SMSER, שברשותם מאגר גדול של עשרות אלפי לקוחות. המאגר מאפשר למפרסמים, להגיע לקהל יעד ממוקד, בעלויות נמוכות. שירות שליחת הפרסום מקנה למקבל ההודעה זיכוי כספי ואינו עובר על חוק ה"ספאם".
ורד איזרמן, מנהלת שיתופי פעולה בחברת סטודיו C: "הפרסום הסלולארי מאפשר לנו נגישות לקהל אליו לא התוודענו עד כה. אנו שמחים להיווכח כי הקמפיין הוכיח אפקטיביות גבוהה מאוד. קיבלנו תגובות רבות והענות גדולה מצד מקבלי הפרסומות".