קמפיין הפרסום למלחמה בנזקי השמש של חברת SunWay יעלה במהלך חודש יוני ויכלול קטלוג שיופץ בדיוור ישיר, מודעות במגזינים ומיני סייט באתרי אינטרנט. משרד הפרסום והקריאיטיב: underdog.
הקמפיין החדש יעלה תחת שני סלוגנים מרתיעים: "אימא, תעשי שהשמש לא תהרוג אותי" ו"אל תתנו שימרחו אתכם", המציגים התראה ואזהרה ברורה משימוש בקרם הגנה כפיתרון היחידי להגנת העור מפני קרני השמש המסרטנות.
מטרת הקמפיין - להזכיר כי חשיפה לשמש מובילה לסרטן עור, אותו ניתן למנוע בזכות הגנה נכונה על העור. מחקרים שנעשו בשנים האחרונות מלמדים כי מקדמי ההגנה יעילים נגד קרני השמש המשזפות, אולם אינם חוסמים את קרני השמש המסרטנות. קו ההגנה העיקרי על העור, המומלץ לשימוש על-ידי רופאי עור הינו בד חוסם קרינה, המבטיחים חסימה של יותר מ97.5% מקרני UVA ו-UVB.
לדברי ענת יהב, מנכ"ל חברת SunWay: "הקהל הרחב, המודע לנזקי השמש, טועה לחשוב שמספיק למרוח קרם הגנה. בחרנו בסלוגנים מרתיעים ומזעזעים בכדי לעורר את תשומת הלב לנושא כה חשוב - הבריאות שלנו ושל ילדנו. מדינת ישראל נמצאת במקום השני בעולם בשיעור החולים בסרטן עור, לכן, ראוי שנגן על ילדינו ונדאג כראוי לבריאותם העתידית".