רשת המשביר לצרכן פותחת השבוע את סניף הדגל בקניון השרון בנתניה, בהשקעה של 10 מיליון שקלים.
סניף הדגל החדש של המשביר לצרכן בקניון השרון ישתרע על שטח של 1500 מ"ר, הכוללים את כל מחלקות הכל-בו: מחלקת אופנת נשים, מחלקת אופנת גברים, מחלקת אופנת ילדים, מחלקת בישום, קוסמטיקה, איפור, מחלקת טקסטיל, כלי בית, ספורט, בגדי ים, הלבשה תחתונה ולראשונה בקונספט החדש ישולב המותג הבינלאומי "ספרינגפילד" גם לנשים וגם לגברים.
ניסים חסאן, סמנכ"ל בכיר בקבוצת רשת המשביר לצרכן, מסר כי: "לאחר חמש שנים שהמשביר לצרכן סגרה את הסניף בקניון השרון, פותחת הרשת מחדש את בית הכלבו בקונספט החדשני שלה. שמחנו להצעת קבוצת קניוני ישראל להיות עוגן בקניון ולפתוח מחדש סניף עדכני וחדשני המקנה חווית קנייה עשירה ויוצאת דופן. האסטרטגיה המסחרית של רשת קניוני ישראל שרכשה את קניון השרון, מתמקדת בחיזוק עוגנים מובילים ועל כן החלטנו לפתיחה מחדש".
לדבריו: "בעבר, לפני חמש שנים, סניף המשביר בקניון השרון היה כ-4,000 מ"ר ברוטו אך 2000 מ"ר בנטו, מה שמראה על יחס ברוטו נטו גרוע. כיום אנחנו נמצאים בשטח של כ-1500 מ"ר ברוטו שהם גם 1500 מ"ר נטו דבר המצביע על שינוי תפיסה, חשיבה מסחרית והתייעלות של הרשת".
עוד הוסיף חסאן: "הסניף החדש של המשביר לצרכן אשר תוכנן ועוצב על-ידי חברת UMDAFH הבינלאומית מביא חוויה קמעונאית אחרת, ברמה של בתי כל בו מובילים בעולם. הסניף החדש יעניק למבקרים חווית קניות עשירה ויוצאת דופן המשלבת מגוון רחב, מחירים נוחים, שירותי אריזה ועוד".
לדברי אסף בן דב, מנכ"ל רשת המשביר לצרכן: "בעברי, בין השנים 2000-1998, כיהנתי כמנהל סניף המשביר בקניון השרון דבר המהווה סגירת מעגל אישית עבורי. מסקרים ומחקרים שערכנו בקרב תושבי השרון, עולה כי למעלה מ-79% מאוכלוסיית האזור מעוניינת בפתיחה מחודשת של בית הכלבו של המשביר בקניון השרון אשר היה בעברו בין הבולטים. על-כן, החליטה הרשת לאחר חמש שנים, לחזור עם בית כלבו, בקונספט חדשני, שיביא לאזור השרון מותגים מובילים ויהיה בין הבולטים ברשת".
עוד הוסיף בן דב: "בתקופת הסניף הישן היה סניף המשביר בקניון השרון אחד מהבולטים ברשת ועל-כן מצריך שיהיה אחד מהסניפים המובילים".
רשת המשביר לצרכן, המנוהלת על-ידי רמי שביט ואסף בן-דב, הינה רשת בתי הכל-בו היחידה בישראל. החברה מפעילה 31 סניפים ברחבי הארץ, שממוקמות על שטח כולל של כ-100,000 מ"ר. לרשת שישה תחומי פעילות מרכזיים: אופנה והלבשה, עולם הבית, קוסמטיקה, הלבשה תחתונה, זכיינות.