חברת המשקאות טמפו, יצרנית ומשווקת המותג ג'אמפ, עולה בקמפיין טלוויזיוני המלווה את המהלך החדש של המותג ג'אמפ: ג'אמפ עם יותר פרי, בהיקף כספי מוערך של כשני מיליון שקלים.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב, יעלה בערוצים 2 10 ו-24 במהלך חודש יוני, תחת הסיסמא: "ג'אמפ - אנרגיה טובה!".
סרטון הפרסומת מציג את דמותו האנימטיבית של הקנגורו, המלווה את המותג ג'אמפ זו השנה השנייה, כדמותו של גיבור סדרת סרטי האגרוף המצליחה "רוקי". בסרטון ניתן לראות את הקנגורו מתאמן ורץ בין נופים המזכירים את נופיה של פילדלפיה, מקבל אנרגיה טובה לאימונים בזכות משקה ג'אמפ ולבסוף, בדומה לסצנה המפורסמת בסרט, רץ במעלה המדרגות, שותה משקה ג'אמפ ומניף את ידיו בתנועת הניצחון הידועה. לאורך כל סרטון הפרסומת נשמעת המוזיקה הזכורה והאהובה של הסרט "רוקי".
הקמפיין כולו מבוסס על אנימציה ייחודית והומוריסטית בתלת מימד, באמצעות חברת הפוסט JCS. ההנפשה מדגישה את המסר של ג'אמפ כמותג אנרגטי, מרענן וצעיר, כאשר לשילוב זה מתווסף כעת יותר פרי.
קרן ספיר, מנהלת תחום הבריאות בטמפו, מציינת כי הקמפיין מלווה את השקת משקאות ג'אמפ החדשים, המציעים את ריכוז הפרי הגבוה ביותר בקטגוריית המשקאות הקלים, עוד מוסיפה ספיר, כי בכוונת החברה להמשיך ולהשקיע במותג ג'אמפ שמאז מהלך מיצובו מחדש במאי 2008 הכפיל את נתח השוק הכספי שלו ברמה השנתית (סטורנקסט).