נביעות תעלה השבוע לאוויר קמפיין פרסום, לרגל השקת הטעם החדש - נביעות+ בטעם אשכולית עדין.
הקמפיין, בהשקעה של ארבעה מיליון שקלים, כולל קמפיין טלוויזיה, שילוט חוצות ואינטרנט, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי. הקמפיין ידגיש את הטעם החדש והמרענן - אשכולית תחת הכותרת "היה שווה לחכות".
נביעות+ בטעם אשכולית עדין, הטעם החמישי בסדרה המצליחה של נביעות+, מצטרף לטעמים העדינים של למון-ליים, אפרסק, ענבים ותפוח.
נביעות+, משקה על בסיס מים מינרליים טבעיים (94%), בתוספת חמישה ויטמינים מקבוצת B, ללא צבעי מאכל, ללא חומרים משמרים וללא ממתיקים מלאכותיים.