חברת מדגל גליל-ים חתמה על הסכמים עם ענקיות הקמעונאות בארצות הברית: Home Depot ו-LOWES. העסקות מוערכות בכחמישה מיליון דולר.
משה כץ, מנכ"ל מדגל: "העסקות מהוות פריצת דרך משמעותית ביותר להשגת היעדים האסטרטגיים של מדגל. אנו בונים על הרחבת היקף הפעילות לכ-40 מיליון דולר בשלוש השנים הקרובות עם חדירה מסיבית לשוק האמריקני בשלב הראשון ולשווקים נוספים בהמשך".
מדגל פעילה בשוק הברזים למעלה מ-35 שנה ולהערכתה מחזיקה כיום בכ-35% מן השוק המקומי. כמו-כן, היא מייצאת את מוצריה בעיקר לארה"ב (כ-50% מסך יצור החברה), לאירופה ולאוסטרליה. לחברה ניסיון רב, צוות של אנשי שיווק ומכירות, נציגות קבועה בארה"ב, ערוצי שיווק קיימים בצפון אמריקה ובאירופה, הסכמי הפצה בארה"ב וקשרים טובים עם השוק ברחבי העולם. היקף פעילותה בעולם הוא כשמונה מיליון דולר בשנה.
בנוסף לדגמים החדשים שישווקו החל מחודש יוני 2009, ב-HOME DIPOT וב-LOWES, השיקה מדגל בחודשיים האחרונים עוד שני דגמים שמשווקים החל מחודש יוני ברשתות קמעונאות אזוריות בארה"ב. מדגל היא יצרנית הברזים היחידה בעולם שמייצרת ברזי APM המיוחדים בהיותם נקיים מעופרת ומחלקיקי מתכת, באיכות ובעיצוב מהשורה הראשונה ובמחיר האטרקטיבי שבו הם מגיעים למדף.
בשנים האחרונות ניכרת במדגל תנופת פיתוח שבאה לידי ביטוי משנת 2000 ועד 2009 בצמיחה של פי 6 ויותר במכירות לשוק המקומי בין השנים 1999 ו-2009. בשנים הקרובות יופנה עיקר המאמץ לצמיחה בשווקי היצוא.בין לקוחותיה של מדגל והרשתות הקמעונאיות דרכן היא פועלת בארץ ובעולם: Home Depot; Lowes; Home Center; Ace ועוד.
שוק הברזים הביתי והמוסדי בישראל הינו כ-150-140 מיליון שקלים בשנה.