שיתוף פעולה בין YCD מולטימדיה וחברת ריטליקס, יאפשר מעתה לקמעונאים לחבר את פתרונות המדיה הדיגיטלית ומבצעי קידום המכירות ה'רצים' על מסכי הווידאו בנקודות המכירה עם המכירות בפועל בזמן אמת. שילוב פתרונות המדיה הדיגיטלית של YCD, המפתחת ומספקת פתרונות מדיה דיגיטליים לבתי עסק, עם התוכנה לנקודות מכירה של ריטליקס (תל אביב: רטלקס, נאסד"ק: RTLX), המפתחת ומשווקת פתרונות תוכנה לקמעונאים ולמפיצים ברחבי העולם, יאפשר לעסקים לשלוט ולמדוד כל רכיב של חויית המדיה הדיגיטלית ב'שטח'. הפתרונות של ריטליקס מותקנים כיום במעל 40 אלף אתרים קמעונאיים ובכ-300 אלף קופות רושמות ברחבי העולם.
הטכנולוגיה שפיתחה YCD במיוחד לטובת שיתוף הפעולה (כוללת מספר פטנטים בתהליכי אישור שונים) המשלבת את יישומי המדיה הדיגיטלית עם מערכות הקופה, מאפשרת לקמעונאים לבצע אופטימיזציה של המסרים המועברים על מסכי וידאו בנקודות המכירה, בהתבסס על מידע הזורם מהקופות בזמן אמת ועל רכישותיו של הצרכן. כך, יכולים הקמעונאים למדוד את האפקטים של הורדות מחיר, השקת מוצרים חדשים ולהשיג החזר אמיתי על ההשקעה בפעילות השיווקית בחנות.
לדברי אלון גץ, סמנכ"ל Pre-sale בחטיבה הבינלאומית, החברה מאמינה בפתרונות משולבים. "לקמעונאים כיום יש פתרונות שונים ומבוזרים הפועלים בתחום זה, ללא מערכת אחידה ואינטגרטיבית המאפשרת שליטה וקישור בין המערכות השונות. שיתוף הפעולה עם YCD משלב את יכולות המולטימדיה שלהם עם ההוצאה לפועל של מבצעי קידום המכירות בתוך החנויות. השילוב בין המערכות יאפשר לראשונה את מקסום האפקטיביות של מבצעי הקידום מבוססי המדיה הדיגיטלית".
לדברי דני זאבי, מייסד ומנהל הטכנולוגיה הראשי, הפתרון המשולב החדש מהווה פריצת דרך קמעונאית: "בפעם הראשונה קמעונאים יכולים to close the loop, כלומר לייצר פתרון המגיב בזמן אמת לסיטואציות קמעונאיות שונות תוך קיום משוב חוזר המאפשר למידה ושיפור בזמן קצר במיוחד. מניסיוננו עד כה עם הפתרונות החדשים הרי שהם בהחלט מבשרים שינוי רדיקלי בעיצוב הסביבה הקמעונאית ומאפשרים אולי בפעם הראשונה לקמעונאים להבין לעומק, בצורה מדויקת את תהליכי ההחלטה והקניה המורכבים של לקוחותיהם בעת ביצוע הקניה בפועל".
YCD Multimedia
חברת YCD Multimedia, שנבחרה לאחרונה על-ידי גלובס לאחת מ-10 הסטארט-אפים המבטיחים לשנת 2009-2008 בישראל, הוקמה בשנת 1999 על-ידי נועם לבבי ודני זאבי. החברה מסייעת לעסקים להשיג תמורה מהירה וברת מדידה להשקעה בנקודות המכירה, בעזרת חבילה כוללת של פתרונות מדיה דיגיטלית חכמים. באמצעות פתרונות מלאים מקצה לקצה ופלטפורמה לניהול והפצת תוכן, פרי פיתוחה, מסייעת YCD Multimedia לבתי עסק לתפעל יישומי מדיה דיגיטלית, ובכלל זה שיווק ומבצעים, מיתוג, העשרת חוויית הקנייה, יישומי תקשורת פנים ארגונית, או הדרכות. כיום משרתת החברה למעלה מ-1,200 לקוחות, מענפי הקמעונאות, האירוח, הבנקאות והרכב, ובכלל זה כמה מהמותגים הידועים בעולם דוגמת טויוטה, קודאק, הילטון, קרטיה, ג'ורג'יו ארמני, והוגו בוס, ובארץ דוגמת בנק דיסקונט, רשת ארומה, רשת חנויות הנוחות Yellow, רשת AM PM, ג'יימס ריצ'רדסון, רשת מנגו, אלדו, הולמס פלייס, מוטורולה ועוד.
ריטליקס
ריטליקס (תל אביב: רטלקס / נאסד"ק: RTLX) מפתחת ומשווקת פתרונות תוכנה לקמעונאים ולמפיצים ברחבי העולם. בשנת 2007 דורגה ריטליקס בין ארבע חברות התוכנה המובילות בעולם לענף הסופרמרקטים. בין לקוחות החברה נמנות רשתות רב-לאומיות של סופרמרקטים, חנויות נוחות, תחנות דלק ומסעדות מזון מהיר, וכן סופרמרקטים פרטיים, מפיצים וסיטונאים. החברה מציעה יישומי תוכנה לניהול הפעילות הקמעונאית ושרשרת האספקה. משרדיה הראשיים של החברה נמצאים ברעננה. מטה החברה בארה"ב פועל ליד דאלאס, טקסס. מניות החברה נסחרות בבורסה של תל אביב וב-NASDAQ. אתר החברה באינטרנט:
www.retalix.com.