|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

פורום מנהלי מוקדים גדולים יצא לדרך

- הודעה מטעם פורום מנהלי מוקדים גדולים
09/07/2009  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: נועה רייך  |    |  סנסקום ייעוץ וניהול פרויקטים בע"מ

מפגש ראשון של פורום מנהלי מוקדים גדולים (CCO) התקיים השבוע, בנוכחות כ-50 מנהלי מוקדים ממגוון ארגונים מובילים, ממגזרי המשק השונים. בין המשתתפים בלטו נציגי חברת החשמל, דואר ישראל, בנקים (בנק לאומי למשכנתאות, מזרחי והבינלאומי), חברות ביטוח (מגדל וכלל), חברות שילוח (UPS ו-DHL) ועוד.

המפגש שהתמקד בשינוי תפישת המוקד 'ממוקד הוצאה למוקד הכנסה', התקיים בחסות חברת AVIS, במרכז לאימון והכשרת עובדי החברה בב"ב (AVIS ACADEMY). ביוזמתו של מוקי אפורי, יו"ר הפורום ובסיועו של מר איתן לומברד, מנכ"ל סנסקום ייעוץ וניהול פרויקטים. הפורום, הסבירו הדוברים, הוקם במטרה להוות מסגרת ארגונית סגורה לחבריו, מקום מפגש מקצועי ובמה פתוחה בכל הקשור לניהול ה-Call Center.

מר יואב הורוביץ, מנכ"ל AVIS ישראל, כיבד את הפורום בנוכחותו ופתח את האירוע בנאום, במסגרתו הדגיש כי כסמן העליון של איכות ומצוינות בתחום הליסינג וההשכרה, אוויס משקיעה רבות בשיפור השירות ללקוחותיה. מתוך הכרה בחשיבות הנושא, השיקה החברה בשנה שעברה מוקד שירות ומכירות טלפוני מפואר.

אחריו, הציגה שרון שירם, מנהלת המוקד הארצי ב-AVIS ישראל, את סיפור הצלחת המעבר ממוקד הזמנות ושירות טלפוני למוקד שירות והזמנות ארצי, המטפל במענה הטלפוני לכל מקבלי השירות בחברה. שירם ציינה, כי המעבר למוקד המאוחד, יצר קרקע פורייה לפעילות עסקית רחבה ורווחית, אפשר מתן שירות ברמה גבוהה ללקוחות כמו-גם הוביל להתייעלות ארגונית כוללת.

בהמשך, סקר יו"ר הפורום, מר מוקי אפורי, את מטרות הפורום והדגיש את העיקריות שבהן, שיתוף במידע, בידע ובניסיון, שינוי תפישת המוקד ממרכז הוצאה להכנסה ו-BENCHMARK מתחום השירות. אפורי הכריז על השקת שירות נתוני BENCHMARK, במסגרתו ייהנו החברים ממידע אודות ממוצע השוק, טווח ההשתנות ומיצוב המוקד שלהם ביחס למתחרים, בהתייחס לנושא נבחר מתחום השירות. בנוסף, הציג אפורי, בהתבסס על הידע הרב וניסיונו העשיר, את הדרכים לשינוי תפישת מוקד השירות ממרכז הוצאה למרכז הכנסה. אפורי הגדיר שלושה שלבים בהתפתחות המוקד - התמקדות בהתייעלות, בשירות ובמכירות והבדיל בין המוקדים, בעיקר על בסיס תזמון הקמתם. אלו 'המודבקים' לארגון וותיק, ציין, יתקשו הרבה יותר לזכות בהכרת הארגון.

שגית פלס, מנהלת מערך שירות הלקוחות הטלפוני, ב-HOT, הציגה את המעבר משירות מגיב לשירות יוזם-מוכר. שינוי ארגוני אסטרטגי, אשר הניב שיפור משמעותי בשירות ללקוחות ותוך כך בשביעות רצונם ונאמנותם, הגדיל את מכירות ונתח השוק של HOT והוביל לעליה בשביעות רצון הנציגים. פלס פרטה את המפתחות להצלחה בתהליך, על השינוי התפישתי המורכב המשתמע - תפישת השירות כנכס אסטרטגי.

בהמשך, הציג ד"ר נדב גולדשמידט, מרצה בכיר לניהול שירות לקוחות בקריה האקדמית אונו, את חשיבות ההתמקדות בשירות ללקוחות הקיימים להבטחת הרווחיות, ההצלחה והרציפות העסקית של הארגון. ד"ר גולדשמידט ציין, כי מרבית הארגונים טועים ומשקיעים את מרבית המשאבים בלקוחות חדשים, בעוד שהפוטנציאל הגלום בלקוחות הקיימים הינו עצום. בנוסף, סקר את הגורמים שיש לתת עליהם את הדעת במטרה להגדיל הכנסות מלקוחות קיימים וסיים את דבריו בטענה, שארגון ששואף להצליח, להיות רווחי ולנצח את מתחריו, חייב להיות שונה.

בסיום, צביקה גולדברג וטיירי גננסיה, מנכ"לים משותפים של יישום אסטרטגיות, סקרו את השינוי בתפישת מערך השירות לאורך השנים. ממערך שירות בעל מיצוב נמוך, המספק שירות כללי וטכני ללקוח, למערך שירות לקוחות, שמהווה שחקן מרכזי בארגון ולוקח חלק בכלל הפעילויות העסקיות המרכזיות. גננסיה, הציג את הדרך הנכונה להצלחה בהפיכת מערך השירות למרכז עסקי גדול בארגון והדגיש, כי עדיין על ארגונים להשכיל ולשמור על מטרתו העיקרית - שירות ולהקפיד לעמוד בסטנדרטים שנקבעו.

האירוע נחתם בסיור מרתק במוקד השירות והמכירות הטלפוני הארצי, המרשים ביותר של חברת AVIS.

תאריך:  09/07/2009   |   עודכן:  09/07/2009
נועה רייך
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מוסף MarkerWeek של TheMarker יוצא היום (9.7) בגיליון ניהול מורחב, המציג את 14 מנהלי העשור המובילים של המשק הישראלי. המנהלים, ביניהם שמות מפתיעים, נבחרו מתוך עשרות, על-פי קריטריונים מחמירים שקבעה המערכת, בהם חדשנות, מובילות ויצירת ערך למשקיעים, ונמדדו על ביצועים לאורך זמן. בין המנהלים שנבחרו: יעקב הרפז, מנכ"ל ישקר, גבי רוטר, מנכ"ל קסטרו, עמיקם כהן, לשעבר מנכ"ל פרטנר ודיתה ברוניצקי, מנכ"ל אורמת.
מבצע ללקוחות לאומי קארד: שלל מבצעים והנחות לבילוי עם הילדים:
מידע רפואי אמין הוא מצרך חיוני ביותר והיום הוא נגיש לציבור הרחב באמצעות רשת האינטרנט, כתבות שונות, שמועות, מיתוסים ומקורות מידע פרוצים רבים אחרים.
09/07/2009  |  דקלה ברקן  |   הודעות כלליות
יופלה, מותג היוגורט המוביל מבית תנובה, משיק סדרה מפנקת של מוס יוגורט בתוספת פירות בטעמים מובילים תחת השם "Yoplait Goody Goody". לרגל ההשקה יעלה קמפיין טלוויזיוני חובק עולם לסדרת היוגורטים החדשה בהשקעה של 2.5 מיליון שקלים.
חברת נובו-נורדיסק, החברה המובילה בעולם בפיתוח וייצור אינסולין ואמצעי הזרקת אינסולין, הכריזה כי ארגון הבריאות האירופי EMEA - העניק אישור שיווק לתרופה Victoza לטיפול בסוכרת מסוג 2 במבוגרים. אישור השיווק ניתן ל-27 מדינות החברות באיחוד האירופאי.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il