חברת מוטו תקשורת, המובילה את שוק המגזינים בישראל, בחרה את משרד יחסי הציבור רויטל מרסיק, להוביל את קמפיין יחסי הציבור שלה.
מוטו תקשורת, שהחלה לפעול לפני מספר חודשים, תוך שהיא מאחדת את פעילותן של מוטו מדיה ומגזיני SBC, הפכה לגוף התקשורת שמוביל את שוק המגזינים בישראל, תוך שהיא מתכננת הרחבת הפעילות בכל תחומי פעילותה: מגזיני נושא, כנסים מקצועיים, מגזיני חברות ואינטרנט.
מוטו תקשורת מוציאה כ-17 מגזינים שונים בתחומי ההורות, הרכב, אוכל, עיצוב, תיירות, רוחניות - הנמכרים בשיטת המנויים, וברשת סטימצקי.
בנוסף למגזינים, מפעילה מוטו תקשורת את ifeel - פורטל לייף סטייל חדשני שמרכז כתבות מעולמות תוכן שונים ובנוסף גם אתרים מובילים בתחום הרכב, אופנועים, אופנה ובעלי חיים: motocar motobike fnet ,mypet החברה מובילה בארגון כנסים מקצועיים והוצאת מגזיני חברות ומועדוני לקוחות.
משרד רויטל מרסיק יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי מתמחה בבניית והחדרת מותגים בתחומי הלייף סטייל, בריאות וצרכנות, ובתקשורת שיווקית לחברות.